Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@09:40:57 GMT

سرپرست جديد فرمانداري ميامي منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۰۵۴۹

سرپرست جديد فرمانداري ميامي منصوب شد

خبرگزاري آريا - شاهرود - ايرنا - سرپرست جديد فرمانداري شهرستان ميامي روز دوشنبه با حضور جمعي از مسئولان و بدون حضور خبرنگاران معرفي شد.

به گزارش ايرنا ، استاندار سمنان در حکمي احمد ملايري بخشدار مرکزي شاهرود را به عنوان سرپرست فرمانداري ميامي معرفي کرده است.
عليرضا آشناگر، تعهد، توانمندي و شايستگي ملايري را يادآور شده و افزوده است: توجه و احترام به مردم اين ولي‌ نعمتان ما و تشکيل جلسات، هماهنگي و نظارت بر عملکرد واحدهاي فرمانداري جهت اجراي امور بصورت مستمر، ايجاد هماهنگي بين ادارات و بخشداري‌هاي تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظايف سرپرست فرمانداري ميامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملايري پيش از اين عهده‌دار سمت بخشدار پيشواي ورامين و بخشدار مرکزي شاهرود بوده است.
محمد مهدي کريمي از 2 سال پيش فرماندار ميامي بوده است.
وي نيز قبل از قبول سمت فرمانداري سرپرست آب و فاضلاب شهرستان شاهرود بوده است.
ميامي در شهريور ماه سال 1390 با تصويب هيات وزيران از بخش به شهرستان ارتقا يافت و اکنون 2بخش مرکزي وکالپوش با 40 روستا و حدود 40 هزار نفر جمعيت دارد.
شهرستان ميامي درفاصله 250کيلومتري شرق استان سمنان واقع مي باشد
7357/6167
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد