Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر پلدخترگفت: بر اثر تصادف بین 2 خودرو در جاده پلدختر - اندیمشک 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

علی کیانی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه تریلر اف ام به شماره 764ع64ایران 31 به رانندگی ابوالفضل رشنو امرایی که از پلدختربه سمت اندیمشک درحرکت بود با یک دستگاه وانت پیکان به شماره 387ج38ایران 38 به رانندگی مصیب رضایی صفا در حوالی روستای چم گز 30 کیلومتری جنوب پلدختر برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه راننده و سرنشین وانت در دم جان باختندکه جسد آنها با کمک نیروهای هلال احمر رها سازی و به بیمارستان پلدختر انتقال یافت.
رییس جمعیت هلال احمر پلدخترگفت: در این حادثه راننده اف ام ماشین سنگین مجروح و توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر منتقل شد.
کیانی افزود: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی در دست بررسی است.
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف حادثه رانندگي پلدختر انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت