Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجا که در عصر حاضر، زمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تکنولوژی نیز به کمک بشر آمده است؛ می‌توان از آن به عنوان ابزاری هوشمند و کار‌ا حتی در عقد قراردادهای کاری بهره برد. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- حمید آقاجانی؛  شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید قبل از شروع یک کسب و کار کوچک و یا راه اندازی یک شرکت با مشاور حقوقی صحبت کنید؛ یا همه‌ی برنامه ریزی‌هایتان را نموده و سرمایه لازم را فراهم کرده باشید و تنها به دنبال یک شریک کاری بگردید، اما نگرانی و دغدغه ذهنیتان این باشد که کار به سرانجام نرسد و یا شریک شما در زیان همراهتان نباشد، شاید هم به قول معروف بخواهد در میانه‌ی کار دبه کند؛ در این شرایط قطعا تنها یک قرارداد سفت و سخت می‌تواند تضمینی برای شما باشد که به هر نحوی به پول و حقتان برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حال تصور کنید بخواهید قراردادتان را در تاریخی امضا کنید که به وکیل دسترسی نداشته و یا در شهر خودتان حضور ندارید در نتیجه دسترسی به یک متن قرارداد قانونی چگونه ممکن خواهد بود؟ شاید دوستان و اقوام بتوانند تا حدی به شما کمک کنند، اما در دست داشتن یک سند قانونی جای هیچ توصیه‌ی فامیلی را نمی‌گیرد.   محیط الکترونیک, فضایی مدرن برای انعقاد قراردادها
از آنجا که در عصر حاضر، زمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تکنولوژی نیز به کمک بشر آمده است؛ می‌توان از آن به عنوان ابزاری هوشمند و کار‌ا بهره برد،  همچنین محیط الکترونیک یکی از مدرن‌ترین وسیله‌ها برای انعقاد قرارداد است و کار شما را با سرعتی باورنکردنی انجام میدهد.

با همین رویکرد دانش‌آموختگان دانشگاهی که قسمت عمده‌ای از آینده‌ی کشور به ایده‌ها و نظرات آن‌ها بستگی دارد، راه حلی ارزان و در دسترس برای این مسئله پیدا کرده‌اند؛  آن‌ها با ثبت یک استارتاپ و فعالیت در حوزه‌های مختلف حقوقی توانسته‌اند بخشی از نیاز‌های متقاضیان را پاسخ دهند.

پروژه‌ی دادرس ۲۴ یکی از همین پروژه‌هایی است که با حمایت استارت‌آپ خدمات خلاقانه تجارت الکترونیک توانسته خدمات تنظیم قرارداد را به صورت سریع و با استفاده از یک پلتفرم ارائه کند.

فرزانه حاجیلوئیان مدیر منابع انسانی استارت‌آپ خدمات خلاقانه تجارت الکترونیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت این استارت‌آپ اظهار کرد: این استارت‌آپ‌ روی پروژه‌های مختلف کار می‌کند، در حال حاضر نیز بر روی پروژه دادرس ۲۴ کار می‌کنیم که در زمینه عقد قرارداد‌های حقوقی است.   پلتفرم هوشمندی که آنلاین قرارداد تنظیم می‌کند وی ادامه داد: این پلتفرم به صورت هوشمند به کسانی که می‌خواهند قرارداد‌های متفاوتی از جمله قرارداد عدم رقابت، توافق هم‌بنیان گذاران برای شرکت‌های استارت‌آپی، توافق‌نامه افشا، قرارداد طراحی سایت و یا حتی قرارداد کار بین کارفرما و کارگر را ثبت کنند، کمک می‌کند تا قراردادهایشان را تنظیم کرده و مطابق میلشان بسازند.

حاجیلوئیان در خصوص نحوه کار با این پلتفرم، تصریح کرد: پلتفرم به این صورت است که نفرات وارد سایت می‌شوند؛ نوع قراردادشان را انتخاب می‌کند، بعد از ورود به سایت یک سری سوالات از متقاضی پرسیده می‌شود که باید به همه این سوالات پاسخ دهند و بر اساس پاسخ‌هایی که ارائه می‌شود،  متن قرارداد آن‌ها ساخته شده و با آخرین سوالی که جواب داده شود متن قرارداد به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به این که پرداخت هزینه تنظیم این قرارداد‌ها به صورت آنلاین است،  ادامه داد: پس از تنظیم سند اصلی اگر قرار باشد برگ، سند یا بندی به متن قرارداد اضافه یا کم شود، مشتری می‌تواند با قرار دادن تلفن تماس خود به صورت تلفنی از خدمات مشاوران  استفاده کند.   حاجیلوئیان با اشاره به ارزان و مقرون به صرفه بودن این پلتفرم گفت: در حال حاضر اگر کسی بخواهد یک قراردادی را تنظیم کند باید بین یک تا دو میلیون هزینه پرداخت کند، اما سقف هزینه‌ای که این پلتفرم در نظر گرفته برای هر قرارداد نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان است.   در کمترین زمان قرارداد شما آماده است
وی در خصوص میزان زمانی که یک کاربر باید صرف کند تا بتواند سند نهایی را دریافت کند؛ افزود: بسته به تعداد و نوع قرارداد و اینکه این قرارداد چند بند داشته باشد و چند سوال پرسیده شود بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه متن نهایی قرارداد آماده می‌شود و فرد بیش از این مدت زمان در سایت نمی‌ماند.

حاجیلوئیان با اشاره به اینکه برای تنظیم قرارداد هیچ کارشناسی پشت سیستم قرار ندارد، تاکید کرد: نرم افزار به صورت آنلاین سوالات را بر اساس نیاز متقاضی پرسیده و متن قرارداد را به صورت هوشمند آماده می‌کند، اما اگر قرار باشد هر نوع تغییری در این قرارداد ایجاد شود، قطعا با تماس مشاوران حل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تماس‌های تلفنی نیازی نیست تا کاربران حق مشاوره پرداخت نمایند و تنها یک بار با پرداخت هزینه می‌توانند از خدمات این پلتفرم استفاده کنند؛ البته این پلتفرم کار خود را تازه آغاز کرده و هنوز شناخته شده نیست، اما ما سعی کرده‌ایم به گونه‌ای باشد که رضایت همه مشتریان جلب شود و امیدواریم که بتوانیم خدمات مناسبی به کاربران خود عرضه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت های استارت آپی گزارش بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع اعتراض ثالث به عملیات اجرایی به صورت بر خط به همت معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری استان مازندران در شعبه سوم حقوقی دادگستری شهرستان ساری برگزار شد.

پوریانی اظهار کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط یکی از گام‌های مهم در راستای اجرای سند تحول قضائی است که به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دادرسی الکترونیک مشکلات ناشی از مسافت‌های طولانی از بین می‌رود و این امکان برای افراد فراهم می‌شود که از هر منطقه، مکان و هر کشوری در جلسات دادرسی به صورت مجازی و الکترونیک حضور یابند.
وی افزود: تسریع در خدمت رسانی قضائی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان ازنتایج برگزاری دادگاه‌های برخط است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان در مورد شیوه مشاهده این دادگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند به عنوان مهمان از طریق لینک وارد شده و دادگاه را مشاهده کنند.

کد خبر 6086648

دیگر خبرها

  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !