Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همچنین به صورت متوسط روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب CNG  در این مناطق مصرف می شود افزود: مشکلی در خصوص تامین بنزین مصرفی در آذربایجان غربی وجود ندارد.

وی ادامه داد: شهروندان در مصرف انرژی بیشترین صرفه جویی را در دستور کار داشته باشند تا زمینه جلوگیری از بروز مشکل در این منطقه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجرد افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور واقع در شمال غربی ایران شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه همچنین از بهره برداری هفت باب جایگاه سوخت در منطقه ارومیه همزمان با دهه فجر خبر داد و اظهارداشت: با بهره برداری از این جایگاه های جدید تعداد جایگاه های عرضه بنزین و نفت‌گاز و CNG این منطقه به ۱۲۷ باب افزایش می یابد.

مجرد خاطرنشان کرد: این طرح های خدماتی بالغ بر ۳۱۰ میایارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از این طرحهای خدماتی زمینه اشتغال مستقیم بالغ بر ۵۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی از توزیع ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: طی سالجاری بالغ بر ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید توسط ۳۲۸ فروشندگی مواد نفتی در سطح روستاهای مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: در ۹ ماه سال جاری همچنین ۲۲۱ میلیون مترمکعب سوخت CNG در این منطقه مصرف شده که یک درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

کد خبر 4506849

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد