Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@05:05:54 GMT

دستگیری فروشندگان سکه تقلبی عتیقه در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۲۵۲۱

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو متهمی خبرداد که قصد فروش 948 سکه تقلبی را در دامغان داشتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار روح الامین قاسمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان سمنان با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعي ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان- دامغان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از سرنشینان خودرو ، 948 سکه قدیمی کشف شد افزود: با نظر کارشناسان میراث فرهنگی مشخص شد سکه های منقوش به تصویر پادشاهان ساسانی، تقلبی است.

سردار قاسمی افزود : دو متهم که قضد داشتند در دامغان این سکه ها را به قیمت چهار میلیارد ریال بفروشند که دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از ماموران انتظامی شهرستان سمنان بخاطر دقت و تیز هوشیاری در کشف این سکه های تقلبی قدردانی کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سمنان سکه تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس