Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:55:50 GMT

هوای یزد سردتر می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۳۵۴۹

هوای یزد سردتر می شود

سید عباس میرحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از امروز / دوشنبه / تا اواخر امشب استان تحت ثاتیر موج ناپایداری جوی قرار می گیرد که پیامد آن افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، رگبارهای پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات و کاهش دما خواهد بود.
وی اظهار داشت: دمای هوای شهر یزد در 24 ساعت گذشته بین پنج تا 24 درجه سانتیگراد در نوسان بوده و پیش بینی می شود که دمای بیشینه شهر یزد در سه روز آینده به ترتیب به 20 ، 18 و 20 برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دمای کمینه سه شب آینده یزد را به ترتیب سه ، سه و 2 درجه سانتیگراد عنوان کرد .
2088/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها گرد و خاک وزش باد یزد هوای سردتر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز چهارشنبه دمای هوای شهرکرد به دودرجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

وی افزود: برخی شهرهای استان از جمله سورشجان با ۱.۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، فارسان و بلداجی با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و بن با نیم درجه سانتی‌گراد زیر صفر روز سردی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید

دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی

نوروزی ادامه داد: دما در دیگر ایستگاه‌های استان بالای صفر گزارش شده است اما به سبب گل‌دهی و شکوفا شدن برخی باغات استان احتمال سرمازدگی درختان در دماهای ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای روز پنجشنبه با گذر موجی از فراز آسمان استان ناپایداری به شکل رشد ابر، رگبار و رعد و برق به ویژه برای نواحی شرقی استان و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.
نوروزی افزود: ناپایداری‌های جوی در استان تا روز شنبه ادامه دارد و رگبار بهاری، رعد و برق و وزش باد پدیده غالب این روزهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • ییلاقات تفت و مهریز رکورددار بارش‌های دو روز اخیر