Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:11:44 GMT

آشپزی بهانه دوستی با جنایتکار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۳۶۵۰

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی قطری ها این مجموعه آشپزخانه را با جدیدترین تجهیزات آشپزی مجهز کرده اند و آماده اند تا تازه ترین مواد خوراکی را از اقصی نقاط جهان برای این آشپزخانه فراهم کنند. 

در این خبر آمده است شرکت«Marriott» پیمانکار هتل و رستوران های چهارگانه «المسیلة» این سرآشپز صهیونیست را برای سرپرستی رستوران های یونانی این مجموعه به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست ها طی یک سال گذشته به دنبال علنی کردن روابط خود با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس هستند. رسانه های رژیم صهیونیستی طی هفته اخیر به نقل از نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم اعلام کردند سال 2019 شاهد اخبار غافلگیر کننده جدیدی در عرصه روابط با کشورهای عربی خواهید بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جهان حوزه خلیج فارس رسانه کشورهای عربی تلویزیون جهان رژیم صهیونیستی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)

عصر ایران - پتار با نام کامل دولسه نومبر دو خسوس دو پتار (Dulce Nombre de Jesús de Petare) یک برون شهر فقیر نشین در شرق کاراکاس، ونزوئلا است. پتار به عنوان یکی از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان شناخته می شود.

پتار، مانند بسیاری از فقیر نشین های دیگر در جهان از خانه های مسکونی غیررسمی و ناایمن تشکیل شده که در حاشیه یک کلان شهر (در این مورد، کاراکاس) قرار گرفته است. این منطقه به ندرت از سیاست های محلی و ملی سود می برد. در خلاء سیاسی، باندهای خلافکار و جنایتکار در این فقیرنشین اقتصادهای محلی را برای تجارت غیرقانونی در اختیار گرفته اند.

پتار شامل مجموعه ای از ساختمان های آجر قرمز است که یا رنگ خود را حفظ کرده یا با گچ رنگی پوشیده شده اند. ساختارهای بتنی به حفظ این ساختمان ها که در شیب کوه های اطراف بالا رفته اند، کمک می کنند. سقف ساختمان ها به طور معمول از ورق های فلزی و دیگر مصالح موقتی شکل گرفته که از بی ثباتی و فقر در این شهر حکایت دارد.

پتار را می توان شهری در حومه کاراکاس در نظر گرفت زیرا خود به صدها محله تقسیم شده است. خیابان های باریک و بی نام جایی برای بازدیدکنندگان باقی نمی گذارند و آن را به دژی تسخیرناپذیر تبدیل می کند.

پتار به نوعی خانه باندهای جنایتکار سازمان یافته است که به طور مداوم با یکدیگر نیز درگیر می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند

دیگر خبرها

  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • معرفی کابینت های جدید
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)