Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بررسی‌ها نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه بدافزار NRSMiner از اواسط ماه نوامبر(اوایل آذر) شروع به توزیع کرده و در کامپیوترهای آسیب‌پذیر در یک شبکه محلی توزیع می‌شود.

این بدافزار بیش‌تر در آسیا توزیع شده و بعد از ویتنام، کشور ایران رتبه دوم آلودگی به این بدافزار را با بیش از 16 درصد دارد. به‌گزارش «ایران»، نسخه جدید ‫اکسپلویت EternalBlue در حال گسترش بوده و کارشناسان امنیتی جهان مشاهده کرده‌اند که این بدافزار به نصب نسخه جدید بدافزار استخراج رمزارز ‫NRSMiner نیز اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکسپلویت EternalBlue یکی از ابزارهای جاسوسی سازمان امنیت ملی امریکا (NSA) است که توسط گروه دلالان سایه افشا شد و در حمله باج‌افزاری واناکرای نقش اصلی را بازی می‌کرد. این اکسپلویت پروتکل SMB نسخه یک را که نسخه پرطرفداری بین هکرهاست، هدف قرار می‌دهد. این بدافزار نسخه‌های قبلی خود را نیز با استفاده از دانلود ماژول‌های جدید و پاک کردن فایل‌های قدیمی به‌روز کرده است. این بدافزار به‌صورت چندنخی اجرا می‌شود تا بتواند همزمان قابلیت‌های مختلفی مانند استخراج رمزارز و فشرده‌سازی اطلاعات را انجام دهد. کاربرانی که به‌روزرسانی‌های مایکروسافت برای جلوگیری از حملات واناکرای را نصب کرده باشند، از این طریق آلوده نمی‌شوند. اگر این وصله‌ها را به هر دلیلی نمی‌توانید نصب کنید، توصیه می‌شود که هرچه زودتر پروتکل SMB نسخه یک را غیرفعال کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس این مرد شیطان صفت مشهدی شرکت بی حیایی باز کرده بود / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند نادرشاه 6 عضو خانواده اش را به رگبار بست / او می گوید بی غیرت نیستم+ عکس رویا شبیه شدن به بازیگران هالیوددی دختر جوان تهرانی را مثل زامبی ها کرد به دادگاه رفتن یک زوج به خاطر بچه ای که هنوز داخل شکم مادرش است وحشت رهگذران از حمله جانور خشمگین+ عکس علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید ازدواج فداکارانه یک مادر با فرزندش+ عکس تفریح کثیف پدر کرمانشاهی با پسر 3 ساله اش ! انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: ارز آلودگی آسیب رتبه دوم ماه عکس فیلم مرد زن ساعت تهران من آزار دختر تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سریال پر تماشاگر نون خ ۵ که به ماجرای خواستگاری از دختر ثروتمند روستا به نام گلاتاژ می‌پردازد، پربازدید شد. فصل پنجم نون خ ساخته سعید آقاخانی که از ۱۵ فروردین پخش خود را آغاز کرده همچنان در صدر محبوب ترین سریال های در حال پخش تلویزیون قرار دارد.

پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید

کد خبر 846852 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد