Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپرون (پارکینگ وسایل پرنده Apron) بخشی از فرودگاه است که عملیات سوار و پیاده کردن مسافران، بارگیری و تخلیه بار و محموله های پستی، سوخت گیری ، توقف و تعمیر و نگهداری وسایل پرنده بر اساس مقررات در آن انجام می گیرد.
محمود امانی بنی روز سه شنبه در این خصوص به ایرنا اظهار داشت: عملیات گسترش اپرون فرودگاه بین المللی بندرعباس برای افزایش ظرفیت پذیرش پرواز در فضایی به مساحت 40 هزار مترمربع در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هزینه لازم از محل اعتبارهای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین اعتبارهای استانی تامین شده و با توجه به پیش بینی انجام شده عملیات اجرایی این طرح پس از یکسال پایان می یابد.
مدیر کل فرودگاه های هرمزگان اضافه کرد: این طرح جزء یکی از مهم ترین طرح های فرودگاه بین المللی بندرعباس است که با بهره برداری از آن تعداد پروازها و میزان ورود و خروج مسافر و بار افزایش خواهد یافت.
استان هرمزگان دارای 13 فرودگاه است که از این تعداد تنها 6 فرودگاه در تملک و مورد استفاده شرکت فرودگاه ها قرار دارد.
فرودگاه بین ‌المللی بندرعباس با روزانه دارای 40 سورتی پرواز رفت و برگشت بیشترین تعداد پروازها را در هرمزگان به خود اختصاص داده است.
سه فرودگاه شامل بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسی از 6 فرودگاه یاد شده عملیاتی بوده و سه فرودگاه پارسیان، بستک و میناب غیر عملیاتی هستند.
3219 / 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایران پرنده رفت و برگشت مسافران هواپیما جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان

به گزارش جام جم آنلاین ؛ در این بازدید افشین مظفری بر تسریع در روند انجام کار با توجه به درخواست شهروندان تاکید کرد.

شهردار ایلام دلیل تاخیر در انجام کاررا فصل بارش عنوان کرد و افزود:، چون بارش‌ها بطور متناوب هر چند وقت یکبار شروع و موجب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها می‌شوند این عامل با توجه به انجام عملیات بهسازی در فنداسیون وکف سیلبند‌ها باعث هدر رفت مصالح می‌شود.

در این بازدید یاسان مهدوی معاون زیربنایی شهرداری نیز با اشاره به این نکته که در هماهنگی با کارشناسان سازمان هواشناسی شرایط جوی را در نظر داریم تصریح کرد: عملیات بهسازی سیلبند‌ها با تلاش مضاعف همکاران در زمان مناسب انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است سیلبند‌های شهر ایلام در دهه‌های قبل ساخته شده اند و به دلیل فرسودگی تاب آوری آنان در برابر سیلاب کم است

دیگر خبرها

  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس