Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در کشتی فرنگی ما پتانسیل هست منتها باید با دیسیپلین و مقررات بچه‌ها را در شرایطی قرار داد که بتوانند کارایی لازم را در مسابقات از خود نشان دهند. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

حسام‌الدین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اولین اردوی فرنگی‌کاران که در خانه کشتی در حال برگزاری است، اظهار داشت: همه به اردو آمده‌اند و تنها نجاتی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در تمرینات شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بضاعت کشتی فرنگی ما در خانه کشتی حضور دارد و با توجه به صحبتی که بنا با کشتی‌گیران داشت، این شروع امیدوارکننده‌ای برای ما بود. البته تمرینات سنگینی در این اردو نداریم چون جام تختی پیش روی ما است و باید با احتیاط کار کنیم.

وی در مورد اینکه 4 تورنمنت رنکینگ‌دار پیش روی تیم ملی فرنگی قرار دارد، تاکید کرد:‌ جام تختی که از سیستم رنکینگ خارج شد، جام وهبی‌امره هم دیگر در رنکینگ نیست و ما رقابت‌های کرواسی، مجارستان، بلاروس و ایتالیا را به عنوان رنکینگ پیش رو داریم. باید از کشتی‌گیران‌مان شناخت خوبی پیدا کنیم که جام تختی برای این کار مناسب خواهد بود و کشتی‌گیران زیادی در این رقابت‌ها روی تشک خواهند رفت.

جعفری در مورد اینکه پیش از این محمد بنا از عدم آمادگی کشتی‌گیران جوان ابراز نارضایتی کرده بود، گفت: در کشتی فرنگی ما پتانسیل هست منتها باید با دیسیپلین و مقررات بچه‌ها را در شرایطی قرار داد که بتوانند کارایی لازم را در مسابقات از خود نشان دهند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در مورد کادرفنی تیم ملی نیز اعلام کرد: ناصر نوربخش، ایرج اسفندیاری‌فر، رسول جزینی و بهروز حضرتی‌پور کادرفنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند اما مربیان مقطعی نیز به اردوها دعوت می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر با وجود اعلام مخالفت محمد بنا با بازگشت قهرمانان المپیک 2012 به تشک، آنها بخواهند در جام تختی یا میدان دیگری کشتی بگیرند به آنها فرصت رقابت داده خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: بله حتما همینطور است. کسی مانع کشتی گرفتن آنها نمی‌شود. محمد بنا نظرش را در این‌باره اعلام کرد اما کشتی آماتور است و اگر آنها احساس کنند آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات را دارند، می‌توانند این کار را انجام دهند.

بنی‌تمیم: توهین و تعریف شنیدم اما هیچ‌گاه از چارچوبم خارج نشدم/ پیشکسوتان کشتی بی‌اخلاقی نمی‌کنندخدایی: برای کشتی، فردای انتخابات مهم‌تر از خود انتخابات است



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که ۲۸ میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اوجی: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از ۲۰ درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227485 برچسب‌ها نفت

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر