Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:39:17 GMT

پیام تسلیت رئیس مجلس به دو نماینده

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۶۲۷۸

رییس مجلس شورای اسلامی به رسول خضری و اصغر مسعودی نمایندگان پیرانشهر و نی‌ریز تسلیت گفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: والد مکرم آقای خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس به رحمت ایزدی پیوستند. برای آن سفر کرده از خداوند متعال، علو درجات تقاضا می‌کنم و به ایشان و خانواده محترم‌شان تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس همچنین به اصغر مسعودی نماینده مردم نی‌ریز در مجلس نیز به دلیل رحلت مادر ایشان به خانواده ایشان تسلیت گفت و برای آن سفر کرده از درگاه الهی علو درجات تقاضا کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس پیام تسلیت نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق دستور کار اعلامی کمیسیون‌های تخصصی در هفته جاری، رسیدگی به طرح استخدامی ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار اعضای کمیسیون اجتماعی در هفته جاری قرار دارد.

بنابر گزارش تسنیم، در همین راستا ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛ در نامه‌ای به آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت، در کمیسیون اجتماعی برای رفع ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع درباره طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت شد.

متن نامه اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی به آیت‌الله آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی
رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
سلام علیکم

احتراما همانطور که مستحضرید در مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در راستای رفع ایرادات شورای محترم نگهبان پیرامون طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، تمامی ایرادات شورا مرتفع و صرفا ایرادات هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام باقی مانده است، لذا خواهشمند است با عنایت به اهمیت طرح مذکور و کثرت مخاطبان و ذینفعان این طرح در کشور، دستور فرمایید نماینده محترم هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام در جلسه‌ای که به همین منظور در روز یکشنبه مورخ 1403/01/26 راس ساعت 15:30 در محل کمیسیون اجتماعی تشکیل می‌شود حضور بهم رسانید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894569

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت مادر سه شهید
  • ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
  • ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس می‌شوند