Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - جواد ناصریان گفت : همراه بودن با سیاست ها ی دولت از مهمترین ویژگی انتخاب استانداران جدید بود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، جواد ناصریان معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت کشورشامگاه دوشنبه در آئین  تکریم و معرفه استانداران  سابق و جدید  یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی برگزار شد اظهارداشت: وزارت کشور در انتخاب استانداران  علاوه بر ویژگی هایی  که مد نظر داشت  دو رویکرد  جوانگرایی  در نقاط مختلف کشور و کاهش سن  استانداران  در کشوررا در نظر گرفت که این رویکرد  باعث شد  میانگین سنی استانداران ۸سال  کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در مجموعه وزارت کشور ۲۵هزار نفر مشغول به فعالیت هستند که ا زاین تعداد ۸۰نفر شامل  قانون منع به بازنشستگی شده اند .

ناصریان تصریح کرد: امانت داری  و تخصص از ۲ویژگی لازم استانداران است و خوشبختانه هم استاندار سابق و هم استاندار جدید استان یزد هر دو این  ویژگی را دارا  هستند؛ استاندار جدید  یزد نباید  در انتصاب های خود  نگاه سیاسی داشته باشد  و تمام ظرفیت های استان  برای توسعه وپیشرفت استان باید  در نظرگرفته شود.

معاون وزیر کشور گفت : وجود آرامش سیاسی درکشور برای  فعالیت و خدمت ضروری است  و در این  شرایط همه باید  اختلاف نظرهای سیاسی را کنار بگذاریم  و برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم.

ناصریان  افزود : در شرایط تحریمی که قرار داریم  دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه داد ن  است و می خواهد مردم را نا امید کند  و در واحد های تولیدی اختلا ل ایجاد کند  دراین شرایط حتی یک واحد تولیدی هم نباید  تعطیل شود  و باید به صورت  پیوسته  از واحد های تولیدی  سرکشی شود  و نگداریم به خاطر مشکلات اقتصادی این  واحدها تعطیل شوند .

در پایان  این مراسم از محمود  زمانی قمی استاندار سابق یزد  تقدیر و تشکر به عمل آمد و محمد علی طالبی به عنوان استاندار جدید معرفی شد.  

انتها ی پیام / 

.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار جدید یزد محمد علی طالبی معاون وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از بخش‌های مختلف یاد و خاطره شهدای والامقام استان را گرامی داشت و افزود: مازندران رتبه خوبی را در دفاع از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است و در المپیادها و رشته‌های ورزشی جزو استان‌های برتر است.

وی با بیان اینکه وجود نیروی انسانی قوی، علمی و فهمیم عامل و منشأ توسعه در استان به شمار می‌رود، افزود: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در کشور نیاز امروز جامعه است و در سنگر جدید نیز در این راه تلاش خواهم کرد.

وی از حمایت‌های مردم مازندران تقدیر کرد و با تبریک به استاندار جدید افزود: با تلاش‌های آقای نوری در دوران وزارت آموزش و پرورش، مازندران به عنوان مرکز و پایلوت آموزشی در کشور انتخاب شد.

حسینی پور، انتخاب یوسف نوری را برای مازندران درست و به جا برشمرد و گفت: همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی باید برای تعالی استان مازندران تلاش کنند.

کد خبر 6086362

دیگر خبرها

  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است