Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@23:56:21 GMT

۵۷ هزار کارت سوخت جامانده در پست توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۶۶۶۷

صراط:

با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در بازه زمانی حدود یک ماهه، از سوم آذر تا اول دی‌ماه انجام شد و طبق آخرین آمار حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایسنا این کارت سوخت برخی خودروهایی بود که سال‌های ۹۳ تا ۹۷ شماره‌گذاری شده بودند، به دست مالکان نرسیده و در شرکت پست جا مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مالکان کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

در این راستا، زیبا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی - با بیان این‌که ۹۲۴ هزار کارت سوخت در شرکت پست مانده است، به ایسنا گفت: تا کنون ۵۷ هزار کارت سوختی که در شرکت پست مانده بود، توزیع شده و این فرآیند توسط شرکت پست به صورت روزانه در انجام است.

به گفته وی آدرس برخی مالکان طی این سال‌ها تغییر کرده و شرکت پست درحال غربال اطلاعات است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه به این سوال که دلیل این‌که شرکت پست از مالکان در ازای تحویل کارت سوختشان ۱۰ هزار تومان دریافت می‌کند، چیست، پاسخ داد: این هزینه صدور کارت و متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت خودرو المثنی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی ساحل شهر مریوان گفت: با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جهانبخش نوکانی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در مراسم بهره‌برداری از جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مریوان اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ساحل مریوان، یازدهمین جایگاه این ناحیه است که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره‌سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت این جایگاه، خاطرنشان کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمامی مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی اضافه کرد: با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

کد خبر 744352

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان