Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر صداقتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت های جهادی صورت گرفته در استان اظهار کرد: گروه جهادی شهید «محمدعلی قربانی» ملایر با حضور در روستای بیجن آباد، اقدام به ساخت حسینیه برای این روستا کرد.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی 7 جهادگر بسیجی به صورت داوطلبانه حضور یافتند، افزود: این گروه جهادی به مدت 7 روز  اقداماتی از قبیل دیوارکشی و سفت کاری را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در فصل زمستان یادآور شد: در فصول زمستان معمولا اردوهای جهادی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان صورت می گیرد که همواره مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خبر خبرگزاری بسیج خبرگزاری بسیج همدان بسیج نیوز اردوی جهادی بسیج سازندگی صداقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم