Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:06:56 GMT

گل قدوس و خوشحالی مضاعف هواداران تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۷۴۶۰

گل قدوس و خوشحالی مضاعف هواداران تیم ملی

بعد از اعلام ترکیب اولیه تیم ملی در بازی با یمن برخی از طرفداران تیم ملی نسبت به عدم حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی اعتراض کردند و این اعتراض در فضای مجازی به خوبی خود را نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، طبیعتا این انتقاد به خاطر بازی های خوب سامان قدوس برای تیم آمیان فرانسه است و هم چنین گل های خوب و سرنوشت سازی که به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی طرفداران تیم ملی بر این عقیده اند که حضور سامان در ترکیب تیم ملی، ایران را هجومی تر می کند. اتفاقی که دیشب در بازی با یمن هم رخ داد.

 

اما از بین گل هایی که دیشب تیم ملی در بازی با یمن به ثمر رساند گل سامان قدوس بیششتر از دیگر گل ها به طرفداران تیم ملی چسبید و این در واکنش های مردم در فضای مجازی کاملا مشهود بود. گلی که ممکن است سامان را به ترکیب ثابت تیم ملی در بازی های بعدی نزدیک کند. خوشحالی طرفداران تیم ملی از حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی نه فقط به خطر بازی های خوب بلکه به خاطر رفتار حرفه ای او نیز هست. سامان با وجود اینکه در جام جهانی 2018 در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان نیامد هیچ گاه به این موضوع معترض نشد و همیشه با روحیه ای بالا و نگاه مثبت در مورد تیم ملی صحبت کرده است. فراموش نکنیم این بازیکن در حالی برای بازی در ترکیب تیم ملی ایران ابراز تمایل کرده است که می توانست برای تیم ملی سوئد در جام جهانی 2018 بازی کند و شاید اگر به سوئدی ها بله می گفت یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب می گرفت.

تیم ملی ایران سامان قدوس جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سامان قدوس جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو