Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:17:53 GMT

آموزش سایه چشم با جدیدترین تکنیک آرایشی برای تازه کارها+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۷۷۷۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سایه زدن چشم تاثیر بسزایی در زیبایی آرایش دارد در این ویدئو برای همه افراد از مبتدی تا حرفه ای تکنیک های اصولی آموزش داده شده است.

حجم ویدیو: 91.61M | مدت زمان ویدیو: 00:13:56 سایه چشم

زیباترین بخش آرایش، مربوط به چشم‌ها و زدن سایه چشم است و بیشترین مواد آرایشی که معمولاً هر خانمی برای آن هزینه پرداخت می‌کند مربوط به آرایش چشم‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای داشتن آرایشی گیرا و جذاب باید همه قسمت‌های خوب از آب در بیاید و با هم تناسب داشته باشند؛ مخصوصاً چشم‌ها. آرایش درست چشم‌ها چهرۀ شما را بسیار زیباتر خواهد کرد. اگر بدانید چطور چشم‌ها را آرایش کنید می‌توانید نواقص را رفع و نقاط قوت را بهتر نشان دهید. با مجلۀ روزچین همراه باشید و مطلب آموزش زدن سایه چشم را بخوانید.

لوازم آرایشی که برای زدن سایه چشم استفاده می‌شوند

اولین قدم برای داشتن یک آرایش زیبا و تمیز و سایه چشم خیره‌کننده استفاده از لوازم آرایشی حرفه‌ای و مرغوب است. باتوجه‌به نوع پوست افراد لوازم آرایشی متفاوتی در بازار وجود دارد و شما باید با درنظر گرفتن جنس پوستتان نوع مناسب را خریداری کنید.

انواع خط چشم

ژله‌ای: همان‌طور که از نام آن پیداست، ژله‌ای بوده و مناسب برای استفادۀ حرفه‌ای‌هاست.

مایع: دارای دو نوع پلاستیکی و معمولی است. استفاده از نوع پلاستیکی آن راحت‌تر است.

جامد: برای آرایش‌های طولانی مناسب است و باید با قلم مخصوص کشیده شود.

ماژیکی: مثل ماژیک است و استفاده از آن برای مبتدی‌ها بسیار مناسب است.

مدادی: این نوع برای ناشی‌ها بهتر است، اما دوام چندانی ندارد.

سایه خشک: سایه‌ای فاقد چربی است و بافتی بسیار نرم دارد. دوام این سایه روی پلک بالاست و بسیار پرکاربرد است.

سایه چرب: ماندن سایه چرب روی پلک سخت و کمی آزاردهنده است. ممکن است بر اثر عرق سایه پشت پلک جمع شود، برای دوام بیشتر باید زیرسازی کرده و از سایه خشک زیر آن استفاه کنید.

سایه مدادی: استفاده از آن بسیار ساده بوده و مناسب برای آرایش روزانه است.

سایه پودری: این نوع سایه را حتماً باید با سایه‌های آبرنگی استفاده کنید و زیرسازی داشته باشد. سایه پودری دارای دو نوع مات و براق است.

سایه مایع: این نوع سایه را با استفاده از آب و قلم و مثل آبرنگ استفاده می‌کنند. این نوع سایه بسیار زیبا و بادوام است و معمولاً برای گریم عروس استفاده می‎‌شود.

انواع ریمل

ریمل بلندکننده: ریملی حاوی مواد الیاف که باعث بلندشدن مژه‌ها می‌شود. این ریمل برای مژه‌های کوتاه بسیار مناسب است.

ریمل ضخیم‌کننده: ریملی حاوی پلیمر سیلیکون یا موم بوده که باعث می‌شود مژه‌ها پرتر به نظر برسند.

ریمل فرکننده: حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه‌ها به‌صورت موقت کمک کنند. ریمل فرکننده را باید به ریشه مژه‌ها بزنید تا شکل بگیرند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب اقدام پلید در شرکت مرد پولدار مشهدی / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند ! محمد نظری : 30 مرد طلایاب هم زمان کشته شدند بیژن سمندر شاعر خاطر ساز خواننده های لس آنجلسی درگذشت +عکس تفریح کثیف پدر کرمانشاهی با پسر 3 ساله اش ! علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار زیبایی ویدئو فیلم سایه آموزش آرایش عکس فیلم مرد ساعت آزار دختر تهرانی زن دختران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شیما حلاج با بیان اینکه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت کند؛ اظهار کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره  افزایش استفاده از رژلب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی

وی بیان کرد: وقتی رژلب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژلب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار  اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است