Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:38:44 GMT

خاطرات جانبازان ثبت می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۷۹۰۳

خاطرات جانبازان ثبت می شود

مدیرکل بنیاد شهید  استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  با اشاره به اینکه  یک هزار مصاحبه از والدین معظم شهدا و همچنین جانبازان عزیز انجام شده است  گفت: ۹۸۰۰ پرونده فرهنگی شهدا در جهت حفظ آثار، خاطرات و تاریخ ایثارگران عزیز و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است و در نظر داریم که خاطرات جانبازان را نیز ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی عسگری گفت: شهدا و ایثارگران بهترین سرمایه‌های خود را برای دفاع از اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی فدا کردند و حال وظیفه ماست که در قبال این رشادت‌های فداکارانه، از خانواده‌های ایثارگر در حد توان تقدیر و سپاسگزاری کنیم.

وی  همچنین از اشتغال به تحصیل یک هزار و ۳۲۱ دانش‌آموز و سه هزار و ۳۳۷ دانشجو در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: تعداد ۳۹ مدرسه شاهد در استان کرمانشاه وجود دارد وظیفه خدمت به یادگاران ایثار و شهادت را بر عهده‌دارند.

عسگری بیان کرد: ۶۰ دردصد از دانشجویان شاهد و ایثارگر دارای معدل ممتاز هستند و از سال ۹۰ تمام هزینه‌های تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اعطای وام کمک هزینه مسکن خانواده‌های شهدا و ایثار گر گفت: طبق قانون امسال ،در کرمانشاه ۷۶ میلیون تومان اختصاص می‌یابد و اولویت با افرادی است که وام نگرفتند و یا درصد بالای جانبازی دارند.

عسگری گفت: طبق روال سال‌های گذشته افرادی که در سال ۹۵ وام گرفتند و تسویه کردند می‌توانند روباره در نوبت پرداخت قرار گیرند.

انتهای پیام/ز

تشکیل ۹۸۰۰ پرونده فرهنگی برای شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • یاد یاران، روایتی از زندگی و خاطرات ماندگار شهدای والا مقام
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • خاطرات ناب یک «آپاراتچی» با لهجه ترکی
  • ثبت خاطرات نوروز و ماه رمضان با نماد‌های نوروزی در ناژوان
  • ثبت خاطرات نوروز و ماه رمضان با نماد‌ها و المان‌های نوروزی در ناژوان