Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر برخی از وانت بارها در شهرستان گناباد با کمبود کپسول گاز روبه‌رو شده‌اند که البته در حال برطرف‌شدن است. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، در چند روز گذشته مردم ‌گناباد از کمبود کپسول گاز در این شهرستان گلایه داشتند و این در صورتی است که شهرستان گناباد و بیشتر روستاهای آن «گازکشی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم دفتر خراسان‌رضوی در راستای پیگیری مطالبات مردم این موضوع را پیگیری کرد که یکی از درخواست کنندگان کپسول به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ما در روستای «گیسور» زندگی می‌کنیم و این روستا همچنان «گازکشی» نشده و باید از کپسول استفاده کنیم اما چند روز شده مراجعه می‌کنیم و کپسول نیست.

یکی از جوشکاران گناباد در زمینه کمبود کپسول گاز در این شهرستان اظهار داشت: کار ما به صورتی است که برای برش از گاز کپسول استفاده می‌کنیم و چند روزی می‌شود که به صورت سابق کپسول نیست و به سختی تهیه می‌کنیم.اگر به این شکل باشد در کار ما اختلال ایجاد خواهد شد و نمی‌توانیم کار کنیم.

کمبود کپسول گاز در گناباد نداریم

علی رضایی؛ رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: یکی از مصارف عمده کپسول گاز در شهرستان متاسفانه استفاده وانت بارها از این سوخت است که برخی مواقع مشکلاتی را وارد می‌کند.

گازرسانی به شمالی ترین نقطه تهران با کپسول گاز+عکسگازرسانی به شمالی ترین نقطه تهران با کپسول گاز+عکسکشف 1200 کیلوگرم مواد مخدر از کامیون حامل کپسول گاز توسط ‌سپاه ‌

وی ادامه داد: با توجه به این که روستاها و شهر گناباد گازرسانی شده و از این نعمت برخوردار هستند مصرف کپسول در این شهرستان زیاد نیست.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گناباد تصریح کرد: طی چند روز گذشته 4 محموله گاز؛ یک مورد مربوط به شرکت بوتان و 3 مورد نیز برای شرکت آساگاز در شهرستان تخلیه شده است و هم اکنون مشکل خاصی در این مورد نداریم.

رضایی در زمینه نبود بنزین سوپر در این شهرستان نیز اظهار داشت: براساس بخشنامه ابلاغی بنزین سوپر دیگر توزیع نمی‌شود و این یک مشکل کشوری است و در حال حاضر بنزین سوپر فقط در تهران توزیع می‌شود.

وی افزود: پیگیری‌هایی داشته‌ایم تا در صورت امکان بنزین سوپر به شهرستان نیز داده شود البته یک تریلر بنزین سوپر در گناباد در مدت یک ماه مصرف می‌شود و زیاد متقاضی ندارد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد

محمدرضا جعفری گفت: عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در هفته جاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و یگان مهندسی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه به عنوان مجری طرح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لوله گذاری نزدیک به ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع، احداث ۲۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب اتاقک کلر زدایی و سالم سازی آب و بهسازی منبع تامین آب و احداث دو باب حوضچه رسوب گیر و تقسیم آب مشخصات فنی این پروزه محرومیت زدایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان باخرز اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری افزود: با کار جهادی سبز پوشان یگان مهندسی لشکر ۵ نصر حداکثر تا پایان سال طرح یاد شده تکمیل و مردم روستای نقاره خانه به عنوان پنجاه و چهارمین و آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باخرز صاحب نعمت شبکه تامین آب شرب بهداشتی می‌شوند.

شهرستان باخرز با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار و ۶۰۹ مشترک آب شرب دارد که در دو نقطه شهری و ۵۳ روستا، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی