Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مناطق اشغالی شمال سوریه به خصوص غرب استان حلب در ۱۰ روز گذشته شاهد درگیری‌های سنگین میان عناصر تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره) و نورالدین زنکی بوده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مناطق اشغالی شمال سوریه به خصوص غرب استان حلب در ۱۰ روز گذشته شاهد درگیری‌های سنگین میان عناصر تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره) و نورالدین زنکی بوده و تاکنون نزدیک به ۵۰۰ تن آنان در جریان این درگیری‌ها کشته و زخمی شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌های هیات تحریر الشام در جریان این درگیری‌ها توانستند عناصر تروریستی نورالدین زنکی را از حدود ۳۴ شهرک و روستا عقب برانند و در آستانه اشغال کامل غرب استان حلب هستند.

خبر‌ها حاکیست، شمار زیادی از تروریست‌های گروهک نورالدین زنکی در روز‌های گذشته بدون هیچ گونه مقاومتی مناطق تحت تصرف را به عناصر تروریستی هیات تحریرالشام تحویل دادند و به آنان پیوستند.

به گزارش میزان، شمار زیادی از فرماندهان میدانی گروهک تروریستی نورالدین زنکی که ارتباط تنگاتنگی با مقامات اطلاعاتی آنکارا دارند قبل از تشدید درگیری‌ها در منطق اشغالی شمال سوریه به خصوص در غرب استان حلب به کشور ترکیه متواری شده اند.

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های هیات تحریر الشام همزمان با پیشروی در غرب استان حلب چند خمپاره از منطقه «راشدین ۵» به سمت شهر حلب شلیک کردند که با واکنش قاطع یگان توپخانه ارتش سوریه روبه رو شدند.

یک منبع میدانی در گفت‎وگو با میزان اعلام کرد: یگان توپخانه ارتش سوریه به سرعت تحرکات تروریست‌های هیات تحریرالشام را رصد کرد و با آتش سنگین مواضع آنان را در حومه منطقه «راشدین ۵» هدف قرار داد.

این منبع میدانی افزود: جنگنده‌های روسیه هم پس از مدت‌ها در آسمان غرب استان حلب به پرواز درآمدند و پایگاه‌های نظامی گروهک تروریستی نورالدین زنکی را که به اشغال گروه تروریستی هیات تحریرالشام درآمده به شدت هدف قرار دادند.

وی به خونریزی جدید عناصر تروریستی هیات تحریرالشام در غرب استان حلب اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها پس از اشغال شهرک مهم «داره العزه» حدود ۵۰۰ تن از خانواده‌های گروهک تروریستی نورالدین زنکی و ساکنان منطقه را به طرز فجیعی به قتل رساندند.

به گزارش میزان، سقوط سریع مناطق اشغالی غرب استان حلب نشان می‌دهد که تاریخ انقضای گروهک تروریستی نورالدین زنکی به پایان رسیده و حالا تروریست‌های هیات تحریرالشام جایگزین آنان شده‎اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحریرالشام نورالدین زنکی استان حلب ترکیه خبرهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی

فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی

دیگر خبرها

  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم