Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام بهروز شمسي فرظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت شهيدان سردار احمد كاظمي و ستاري در 15 و 19 دي ماه اظهار داشت: شهيدان با خون خود از امنيت و اقتدار اين كشور دفاع كردند.

وي از 17 دی ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان ملعون يادكرد و افزود: حجاب يكي از ارزش ها و واجبات دینی ماست كه دشمنان با كشف حجاب به دنبال ارزش زدایی، غيرت زدايي، دین زدایی و جایگزینی ارزش های غربی به جای ارزش های دینی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت خرم آباد عنوان کرد: دشمنان مي خواستند زن را ابزار خود قرار دهند اما زنان پاکدامن با استقامت و هوشیاری خود نقشه دشمنان را نقش برآب کردند؛ يكي از اثرات حفظ حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری از فروپاشی خانواده است و زنان مومن ما از حجاب و پوشش خود مراقبت و مواظبت کنند که ارزش و کرامت انسانی آنان را حفظ می کند.

وي قیام خونین مردم قم در 19 دي را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و بیان کرد: ساواک با منتشر کردن مقاله ای قصد اهانت به امام(ره) را داشت اما مردم با بصيرت، آگاهي و شناخت صحیح و به موقع از دشمن قیام کردند و اين قيام به سراسر کشور انتقال يافت و موجبات پیروزی انقلاب اسلامي فراهم شد.

شمسی فر با ابراز اينكه دلاوران خطه لرستان در كربلاي 4 زمینه عمليات كربلاي 5 را فراهم کردند كه دستاوردهاي بسياري براي كشور داشت تصریحکرد: رهبری ۹ ماه پیش در جواب آمریکائيان که گفته بودند ایران بايد از منطقه خارج شود گفتند بدانید آمریکا و نظایر آن پایشان از منطقه خارج خواهد شد، آن ها می خواستند ایران در منطقه نباشد اما خودشان امروز بیرون می روند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امیر کبیر و ماندگاري برخي چهره ها در تاریخ خاطرنشان كرد: مسئولیت پذیری، انجام درست مسئولیت، تلاش خالصانه برای خدمت به مردم، استکبارستیزی، حفظ استقلال و عزت کشور از خصائل برتر چهره هاي ماندگار در تاريخ است؛ مسئولان اگر می خواهند نام نیکی از آن ها در تاريخ بماند باید امثال اين ویژگی ها را داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به بخشي از كلام امام علي(ع) كه پست و مقام طعمه نيست بلکه وظيفه است گفت: مسئول کسی است که از او سوال می شود و روز قیامت سوال کننده خداست و کسی که مسئولیتي قبول کرده است بايد جوابگو باشد؛ جانبازان ما مشکل بیمه تکمیلی پیدا کردند، مسئولان بدانند پست و مقامشان مرهون خون شهداست و اگر شهدا نبودند این میز و پست در اختیار آنها نبود بنابراین مسئولان باید در صدد رفع مشکلات جانبازان باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان