Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@06:51:46 GMT

دالیچ جای زاکرونی نمی‌آید!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۸۹۹۴

دالیچ جای زاکرونی نمی‌آید!

خبری که دیروز در رابطه با حضور زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی در امارات منتشر شده بود ساعتی بعد تکذیب شد.

به گزارش مشرق، آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی و پرافتخار تیم ملی امارات اینروزها تحت فشار رسانه‌ای قرار دارد. او از زمانی که امارات آمده نتایج نسبتاً خوبی هم گرفته اما سبک تدافعی بازی‌های این تیم هواداران فوتبال امارات را راضی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تساوی یک بر یک برابر بحرین با آن پنالتی عجیب در اولین بازی تورنمنت به هیچ وجه هواداران اماراتی را راضی نکرده است و از همین رو دیروز صحبت از یک جایگزین سرشناس به جای زاکرونی بود. روزنامه «الرایه» امارات روزگذشته این خبر را منتشر کرد که دالیچ برای عقد قرارداد با فدراسیون امارات و جانشینی زاکرونی به دوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۲۰۱۸؛ سال ناکامی مربی‌های کروات در فینال!

فدراسیون فوتبال امارات اما خیلی زود و ساعتی بعد این خبر را تکذیب کرد. با این وصف اما به نظر وضعیت زاکرونی در امارات چندان مستحکم نباشد. کسب یک نتیجه نه چندان خوب و یا نمایشی دور از انتظار برابر هند می‌تواند راه خروج را حتی به سرمربی سابق یووه و اینترمیلان هم نشان بدهد.

او در ۱۸ بازی که هدایت تیم ملی امارات را به عهده داشته تنها ۴ برد به دست آورده در حالی که ۷ بار مساوی کرده و ۷ بار هم باخته است. او تنها در ۲۲ درصد بازی‌هایی که انجام داده به برد رسیده است هرچند باخت‌های او با امارات اغلب در بازی‌های دوستانه و برابر حریفان غیر آسیایی رخ داده اند. او اما با امارات برابر ازبکستان، عراق برنده شد و با عربستان سعودی هم به تساوی رسید.

اما با توجه به عدم محبوبیت زاک در امارات و کم صبر بودن مدیران اماراتی شایعه دالیچ شاید مثل بسیاری از شایعه‌های فوتبالی فراتر از یک شایعه باشد. به نظر بازی امارات با هند و نمایش سونیل چیتری و دوستانش در سرنوشت زاک و آمدن احتمالی سرمربی تیم ملی کرواسی نقش مهمی خواهند داشت. دالیچ یک مربی محبوب و موفق در فوتبال امارات است. او با العین قدرت اول امارات بود و بعد از کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ داخلی این تیم را در سال ۲۰۱۶ به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رساند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا تیم ملی امارات تیم ملی کرواسی زلاتکو دالیچ سرمربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!

به گزارش همشهری‌آنلاین، وقتی فقط ۷‌هفته به پایان فصل باقی مانده و فاصله استقلال و پرسپولیس در صدر جدول فقط یک‌ امتیاز است، اصلا نیازی نیست در مورد حساسیت مسابقات توضیح اضافی بدهیم. خود این شرایط به وضوح نشان می‌دهد چقدر بازی‌ها سرنوشت‌ساز هستند؛ ازجمله نبرد امروز پرسپولیس با صنعت نفت در آبادان و جدال فردای استقلال با شمس‌آذر قزوین. با این حال، تیم اوسمار ویرا ۳‌هدف بزرگ در دل بازی با نفت دارد که برای رسیدن به آنها حداکثر تلاشش را به‌کار خواهد گرفت.

اول؛ پرسپولیس اگر بازی امروز را ببرد، بعد از مدت‌ها به صدر جدول خواهد رسید؛ ولو اینکه این صدرنشینی «موقت» باشد. همین صعود به رتبه نخست، می‌تواند برای بازی فردا با شمس‌آذر فشار روانی زیادی را متوجه استقلال کند. این دقیقا همان اتفاقی است که هفته گذشته در دیدار با ملوان برای پرسپولیس رخ داد. استقلال ۲‌ساعت قبل‌تر بازی‌اش با آلومینیوم را برده بود و قرمزها می‌ترسیدند با توقف برابر ملوان، فاصله‌شان با صدر بیشتر شود. همین هراس، از کیفیت کار تیم مخصوصا در نیمه دوم کم کرده بود و حالا اگر پرسپولیس مسابقه آبادان را ببرد، ممکن است فشار مشابهی برای بازی فردا به استقلالی‌ها وارد شود.

دوم؛ درصورت پیروزی برابر نفت، پرسپولیس می‌تواند در جدول مسابقات بیرون از خانه استقلال را جا بگذارد. آبی‌ها در ۱۲‌مهمانی خود صاحب ۲۱‌امتیاز شده‌اند و این در حالی است که سرخپوشان در ۱۱‌بازی بیرون از خانه، ۱۹‌امتیاز کسب کرده‌اند. با برتری احتمالی در دیدار امروز، پرسپولیس می‌تواند با تعداد مسابقات برابر از استقلال سبقت بگیرد.

سوم؛ این یکی به انگیزه‌های شخصی اوسمار ویرا مربوط است. لحظه معرفی او به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، موج بزرگی از انتقادها شکل گرفت که رفته‌رفته بر اثر عملکرد خوب قرمزها، رنگ باخت. حالا کار به جایی رسیده که مدیران باشگاه از ویرا برای فصل بعد برنامه خواسته‌اند و هواداران هم شکایتی از این بابت ندارند. بدیهی است که در چنین شرایطی، کسب پیروزی‌های بیشتر و پیشروی به سمت جام قهرمانی تا چه اندازه می‌تواند مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد اوسمار مصمم‌تر کند. برای خودش هم که شده، او باید ببرد.

کد خبر 845361 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!