Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:15:56 GMT

حقوق بالای اوزیل آرسنال را از قهرمانی دور کرده

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۹۴۰۱

حقوق بالای اوزیل آرسنال را از قهرمانی دور کرده

پل مرسون، هافبک سابق آرسنال معتقد است که حقوق بالای اوزیل، جذب بازیکن بزرگ را برای این تیم دشوار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در فوریه سال 2018، آرسنال قرارداد اوزیل را که رو به پایان بود، با حقوق بسیار بالایی تمدید کرد. این در حالیست که آرون رمزی که نتوانست با باشگاه برای تمدید به توافق برسد، به حضور در یوونتوس نزدیک است و توپ‌چی ها در جذب بازیکن بزرگ و پرداخت حقوقشان دچار مشکل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مرسون، علت این موضوع را اوزیل می‌داند.

 

 

 

 

او گفت:" اینکه اجازه رفتن رمزی صادر شده اتفاق خیلی بدی است. مدیریت ضعیف آرسنال محدود به این موضوع نیست. اینکه اجازه بدهیم قرارداد بازیکنان به پایان برسد، با توجه به سن و سالشان یک جنایت است. رفتن رمزی به عنوان بازیکن آزاد در دوران اوج فوتبالش یک جنایت فوتبالی است. حالا باید جانشینی برایش جذب کنند که هزینه خواهد داشت ولی تا وقتی مشکل اوزیل در تیم جاری است، خرید بازیکن برای آرسنال کار سختی خواهد بود. زیرا اگر برای بازیکنی 50 الی 60 میلیون پوند پیشنهاد دهند، اولین چیزی که بازیکن می‌خواهد، حقوق مشابهی با اوزیل است. وقتی که باشگاه بگوید چنین حقوقی نخواهید گرفت، آنها هم پیشنهاد را رد خواهند کرد. در مورد رمزی هم همین اتفاق افتاد."

 

مرسون درباره فاصله آرسنال تا قهرمانی در لیگ برتر گفت:" شما چه فکر می‌کنید؟ شاید 20 سال. به نظرم آرسنال میلیون ها مایل تا قهرمانی فاصله دارد و تیم فعلی شاید 7 بازیکن برای رقابت در لیگ برتر نیاز دارد. به نظرم سال‌های سال قادر به کسب قهرمانی نخواهند بود."

مسوت اوزیل آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که صبح روز سه‌شنبه به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه فوتبال برتر درباره مصدومیتش عنوان کرد: اتفاق واقعا بدی است. امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ ندهد.

او در مورد لحظه مصدومیتش مقابل مس رفسنجان گفت: مصدومیت در همان لحظه که برای شما اتفاق می‌افتد، احساس می‌کنید که دیگر دنیا به تهش رسیده است. وقتی تنها هستم و به آن لحظه فکر می‌کنم، می‌گویم که واقعا مسخره بود! یک مقدار به دلیل عدم تعادل روی زانوی راستم افتادم و زانوی من چرخید و آن اتفاقی که نباید، می‌افتاد.

هافبک مصدوم استقلال اضافه کرد: بچه‌های تیم ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و تا اینجای قضیه علاوه اینکه تنهایی را احساس نکردم، بلکه حضور بچه‌ها را پررنگ‌تر از همیشه در کنارم دیدم.

مهدی‌پور یادآور شد: هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هواداران تیم رقیب هم خیلی با پیام‌های خود به من دلگرمی دادند.

ویدئو: 330733

هافبک آبی‌ها درباره تماس دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با او دارد، گفت: دانیال اگر زنگ نمی‌زد که او را می‌کُشتم. واقعا خیلی پیگیر بود.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه دوست دارد در هفته آخر لیگ چه کسی گل قهرمانی استقلال را بزند، عنوان کرد: سوال سختی است. دوست دارم آن گل را مهرداد محمدی بزند. مهرداد بچه خوش شانسی است. در دیدار با شمس‌آذر هم اگر توپ به پای بازیکن حریف نمی‌خورد که گلر آن را می‌گرفت. هوش مهرداد بود که توپ را به پای بازیکن زد و واقعا خیلی با هوش است.

دیگر خبرها

  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند