Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال پوران‌ فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 14 درصدی داشته است.
وی افزود: در 9 ماهه سال گذشته 159 نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن مسموم شدند.
پوران فرد بیان کرد: امسال مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در کهگیلویه و بویراحمد جان یک شهروند را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: سال گذشته نیز یک مورد فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در استان ثبت شده است.
مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در فصل سرما و پدیده گازگرفتگی همواره در آغاز فصل سرما بیشتر است.
تکرار این حوادث ناگوار ریشه در ضعف فرهنگ ایمنی در استفاده از گاز و نصب وسایل گرمایی دارد.
بر اساس سالنامه آماری سال 95 سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در رتبه دهم میزان متوفیات ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن بر حسب هر 100هزار نفر جمعیت قرار گرفته است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کهگیلویه و بویراحمد سرما فوت کهگیلویه و بویراحمد گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای هنر و رسانه نبودند، بسیاری از اتفاقات جنگ تحمیلی تحریف می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اصغر امیرنیا، امروز_ چهارشنبه، بیست‌نهم فروردین_ در یادواره شهدای فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند که هم‌اکنون ما آنها را مرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع‌رسانی وقایع مختلف به‌خصوص دوران دفاع مقدس مؤثر و به‌سزا است، افزود: شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین‌گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: عملیات وعده صادق نه تنها دل ملت ایران و مسلمان جهان بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

وی افزود: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما هر چه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 745461

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد