Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار بیله سوار در بازدید از راه‌های مواصلاتی عشایری در منطقه خروسلو بخش قشلاق دشت افزود: امسال شن ریزی معابر ۱۲ روستای فاقد دهیاری و جاده‌های مواصلاتی ۵۰ روستای شهرستان تسطیح و بهسازی شده است.
وی بیان کرد: برای تکمیل این طرح‌ها مبلغی بالغ بر ۶۸۰ میلیون تومان هزینه شده است که از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبادی عنوان کرد: راه روستایی ابتدایی‌ترین و از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه است و منطقه خروسلو با داشتن طبیعت بکر و جاذبه‌های دیدنی مستعد گردشگری می‌باشد که امید است با بسترسازی مناسب به ویژه در بخش جاده‌ای شاهد شکوفایی، پیشرفت و رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.
وی به طرح سرشماری عشایری در منطقه اشاره کرد و افزود: سرشماری عشایر شاخص اصلی جهت برنامه ریزی بهتر و تخصیص اعتبار برای جامعه عشایری است و عشایر منطقه باید در این طرح مشارکت و ثبت نام کنند.
فرماندار بیله سوار در نشست با جامعه عشایری منطقه خروسلو بخش قشلاق دشت با اشاره به اهمیت سرشماری عشایری از آن‌ها خواست جهت ثبت نام در سرشماری سال ۹۸ که پیش ثبت نام آن از ۲۵ آذر شروع و تا ۳۰ دی ماه سال جاری ادامه دارد، جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز اعلام شده توسط امور عشایر در بیله سوار و جعفرآباد مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح

تکمیل بهسازی معابر روستایی بالغ بر ۶۸۰ میلیون تومان هزینه شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمرانی اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفرآباد با اعلام آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای آزادراه قم جعفرآباد گفت: این طرح به صورت امانی و به طول ۷۰۰ مترمربع، در دو لاین رفت و برگشت ( جمعا به عرض ۱۵ متر) از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز و انشاالله تا پایان همین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسعود زوارزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفرآباد از شروع عملیات اجرایی طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد خبر داد.

زوارزاده در تکمیل خبر فوق به موقعیت اجرایی طرح اشاره و افزود: قطعه در حال بهسازی در ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد، روبروی بوستان نبوی ص (صدری سابق) واقع شده است.

زوارزاده اضافه کرد: بزرگراه قم جعفرآباد از سویی یکی از محورهای مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع آن که از قطب های کشاورزی و دامداری استان است.

وی ترافیک ترکیبی این بزرگراه را از عوامل اصلی در تخریب و استهلاک آن دانست و تصریح کرد: تردد انواع ماشین آلات نیمه سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و... در طول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان نموده و در همین راستا شاهد اجرای طرح های عمران جاده ای بزرگی در طول راه های این شهرستان بوده ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جعفرآباد در خصوص مشخصات جغرافیایی قطعه ورودی بزرگراه قم جعفرآباد عنوان کرد: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده گاها در فصول بارشی سال شاهد آبگرفتگی آن ازسویی و تخریب سطوح آسفالتی آن به دلیل ترمزهای منقطع خودروها (به دلیل ورود به حوزه شهری) از سویی دیگر باشیم.

زوارزاده در ادامه به ویژگی های فنی طرح بهسازی قطعه ورودی بزرگراه قم جعفرآباد پرداخت و اظهار کرد: طول مسیر طرح ۷۰۰ متر است که دردولاین رفت و برگشت (جمعاً به عرض ۱۵ متر) به اجرا درآمده است.

وی افزود: اهم اقدامات در حال اجرا در این طرح شامل برداشت لایه های تخریب شده سطوح آسفالتی، زیرسازی، روکش آسفالت، خط کشی و... است.

زوارزاده در بخش دیگری از این خبر به بازه زمانی تکمیل پروژه اشاره کرد و گفت: این طرح مهم عمران جاده ای از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و انشا... تا پایان همین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با یادآوری این مهم که تمامی مراحل پروژه در قالب طرح های امانی اجرایی شده عنوان کرد: ۱۵ نفر عوامل فنی اداره متبوع با بهره مندی از ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری مسئولیت اجرایی این طرح را به عهده دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان جعفر آباد در پایان تأکید کرد: از کاربران محترمی که از محل اجرای این پروژه و دیگر طرح های عمران جاده ای تردد می نمایند درخواست می شود ضمن رعایت جامع مقررات ترافیکی، همکاری و تعامل لازم با عوامل اجرایی را لحاظ کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲