Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:31:10 GMT

محسنی اژه ای در «بدون توقف»

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۱۱۷۹

محسنی اژه ای در «بدون توقف»

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ قسمت هفتاد از برنامه تلویزیونی«بدون توقف» با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای سخنگو و معاون اول قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

برنامه ترکیبی چالشی بدون توقف این بار در گفتگویی صریح و شفاف به موضوع‌ بررسی عملکرد قوه قضاییه می‌پردازد که از یکشنبه 16 دی‌ماه بعد از اخبار ساعت 19 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون توقف به تهیه کنندگی رضا غلامحسین نژاد و کارگردانی رحیم صادقپور، کاری از خانه تولیدات جوان صدا و سیما است و به صورت روزانه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه سه مهمان خانه ها می باشد.

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضائیه شبکه ۴ غلامحسین اژه ای بدون توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی

در دیداری که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، سهم پاریسی ها ۴ گل تا شاگردان لوئیز انریکه به راحتی سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.

 دیداری از هفته ۳۰ لیگ۱ فرانسه ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن میزبان لیون بود:

اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و لیون روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 21 آوریل 2024 | 2 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت: 22:30 به وقت تهران تورنمنت: هفته سی‌ام لیگ۱ فرانسه - فصل 24-2023 ورزشگاه: پارک دو پرانس داور: فرانسوا لتکسیه گلزنان: ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) / ارنست ناما (۳۷)

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟