Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مردای روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه برداشت خاک از اراضی ملی غیرقانونی و خلاف است، افزود: با متخلفان برداشت غیرقانونی خاک بر اساس قانون برخورد می شود.
وی، به خاکبرداری های انجام شده توسط متخلفان به صورت شبانه و غیرقانونی از اراضی ملی شهرستان اشاره کرد و گفت: این امر بر اساس قانون ، خلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی اظهار داشت: براساس ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری جنگل و مراتع کشور و به استناد ماده 690 قانون مجازات اسلامی، با هرگونه برداشت خاک از اراضی ملی برخورد و پیگیری قانونی مراجع قضایی دادسرای شهرستان انجام می شود.
وی،با اشاره به تشکیل 10 پرونده خاکبرداری از اراضی ملی شهرستان، افزود: برخی از افراد که در مناطق سنگلاخی دارای زمین هستند، برای جبران کمبود خاک، از اراضی ملی خاک برداشت می کند ، که این خلاف قانون است.
مرادی افزود : متولی صدور مجوز برای بهره برداری از خاک اراضی ملی با کارگروهی با عنوان ' موضوع ماده 13 قانون اصلاح معادن' است که دستگاه های متولی سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری است.
وی ، نظارت بیشتر بر برداشت های غیرمجاز و غیر قانونی خاک را یک ضرورت دانست و گفت : با نظارت بیشتر باید از برداشت های غیرمجاز جلوگیری کرد.
به گفته وی، 35 هزار هکتار از مساحت 40 هزار هکتاری شهرستان سامان اراضی ملی و مابقی مستثنیات است.
به گزارش ایرنا، شهرستان سامان در 20کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7360/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جنگل چهارمحال و بختیاری زمین سازمان صنعت معدن و تجارت منابع طبیعی و آبخیزداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی را دارد که ۱۶ هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی اسفنانی؛ سخنگوی سازمان تعزیرات صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از نیمه دوم اسفند سال گذشته با شروع ماه رمضان طرح ویژه‌ای برگزار شد که حدود 10 هزار و 903 واحد گشت به محل تخلفات جهت نظارت بر بازار اعزام و هزار و 606 فقره بازرسی انجام شد.

وی افزود: 30 هزار و 523 واحد دارای تخلف بودند که 24 هزار و 170 فقره پرونده تشکیل و هزار و 431 فقره واحدهای متخلف را پلمب کردیم‌.

اسفنانی گفت: هزار و 569 فقره پرونده در زمینه بهداشت و درمان تشکیل شد که 805 فقره مختومه شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی را دارد که 16 هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین 9 هزار و 323 فقره پرونده برای اجرای احکام رفته است که 8 هزار و 432 فقره رسیدگی شده است.

اسفنانی گفت: در گذشته تخلفی را تحت عنوان "عدم انجام تعهد" برای خودروسازان بررسی می‌کردیم که دیوان عالی اعلام کرد سازمان تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات خودروسازان را ندارد و دیگر ما هم نتوانستیم پیگیری کنیم چراکه صلاحیت رسیدگی نداریم.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: البته اگر شکایتی در خصوص افزایش قیمت خودرو داشته باشیم می‌توانیم از لحاظ گران فروشی به این تخلف ورود کنیم و مشکل را بررسی کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه
  • ثبت ۳۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • مسدود شدن پل فلزی روستای دشتی