Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@11:43:06 GMT

پیش آگاهی هواشناسی برای جنوب کرمان خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۱۶۴۱

پیش آگاهی هواشناسی برای جنوب کرمان خریداری شد

محمد فرخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به اهمیت پیش آگاهی بر اساس داده های هواشناسی و ضرورت اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان منطقه، تعداد چهار دستگاه دیتالاگر و چهار دستگاه تری لاگر از محل اعتبارات ملی تلفیقی خریداری و به شهرستان های جنوبی استان کرمان تحویل داده شد.
وی بیان کرد: در زمینه آشنایی کارشناسان با نحوه کار این دستگاه ها، کارگاه 2 روزه ای تشکیل شد و با حضور کارشناس فنی شرکت سازنده، یک دستگاه دیتالاگر در مرکز خدمات جهاد کشاورزی روستای جهادآباد نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخی ادامه داد: مقرر گردید مابقی دستگاه ها نیز در اسرع وقت توسط کارشناسان مدیریت حفظ نباتات، مکان یابی و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان نسبت به نصب دستگاه ها در مکان های مورد نظر اقدام کنند.
مدیرحفظ نباتات جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار داشت: جنوب این استان با دارا بودن هفت شهرستان و تولید سالانه چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، باید از ابزارهای روز هواشناسی برخوردار باشد.
سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، رودبار، کهنوج، قلعه گنج، فاریاب و منوجان را زیر پوشش دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان جهاد کشاورزی فناوری اطلاعات محصولات کشاورزی هواشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی   آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان سلماس  بیش از ۸۰ درصد سهمیه کودی جذب شد؛ این مقدار کود توزیعی  شامل سه هزار و ۱۸۰ تن کود ازته، ۹۶۰ تن کود فسفاته و ۲۸۰ تن کود پتاسه است.

محمود مظلومی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

وی گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند