Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@16:48:03 GMT

فریبا نگران استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۲۵۶۶

بهتاش فریبا در مورد حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال گفت: مجیدی میان هواداران استقلال محبوب است و شکی در این وجود ندارد که با حضورش در کادر فنی، تماشاگران استقلال در ورزشگاه‌ها بیشتر خواهند شد. این موضوع هم طبیعتاً انگیزه و انرژی بازیکنان را بیشتر می‌کند و این به سود استقلال است.

وی در ادامه افزود: من معتقدم که حضور مجیدی در کادر فنی استقلال اتفاق مثبتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد در این چند سال در کلاس‌های بین‌المللی حاضر شده است تا دانش مربیگری‌اش بیشتر شود. مجیدی در استقلال می‌تواند تجربیات خوبی را در کادر فنی به دست بیاورد و از تجربیات شفر هم استفاده کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی در جریان انتخاب مجیدی قرار داشته است یا خیر، تأکید کرد: وقتی جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود، همه موارد مکتوب می‌شود. چند جلسه پیش بود که به این نتیجه رسیدیم تا جوان‌هایی در استقلال باشند که بتوانند در بحث مربیگری از تجربیات شفر استفاده کنند. ما البته روی شخص خاصی صحبت نکردیم و فقط این بحث مطرح شد که برخی جوان‌ها بیایند و در فضای کار کردن قرار بگیرند. به‌هرحال استقلال باید در آینده به جوان‌هایی مثل مجیدی، روانخواه و ... دیگران برسد و آنها کار را در دست بگیرند.

فریبا درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال که با تحریم تمرینات توسط بازیکنان مواجه شد، عنوان کرد: به‌هرحال باشگاه مشکلاتی دارد و آقای فتحی هم در تلاش است تا این مشکلات را برطرف کند. امیدوارم که وزارت ورزش هم به استقلال کمک کند تا مشکلات مالی کم شود. استقلال برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد و برای تقویت کردن هم پول لازم است. شرایط استقلال نگران‌کننده است و امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی انرژی استقلال باشگاه استقلال مشکلات وزارت ورزش مشکلات مالی پول استقلال بهتاش فریبا عضو کمیته فنی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 

حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص دو دیدار تیم ملی برابر ترکمنستان گفت : در بازی رفت و با انجام یک بازی بدون دردسر تیم ملی توانست پنج بار دروازه حریف را باز کند و به یک برد پر گل دست پیدا کند تا امیر قلعه نویی برای بازی برگشت نگرانی نداشته باشد ، ترکمنستان حریفی نیست که در اندازه های فوتبال ما باشد یا بتواند در عشق آباد ما را دچار درد سر کند پس لازم است که سرمربی تیم ملی از بازیکنانی استفاده کند که کمتر بازی به آنها رسیده تا جوانان ملی پوش ما هم تجربه بین المللی کسب کنند .

جوانگرایی یک شبه صورت نخواهد گرفت

وی در خصوص برخی تغییرات در تیم ملی گفت :تعدادی از بازیکنان یا کنار گذاشته شدند یا باید کنار تا جام جهانی کنار گذاشته شوند تا بازیکنان جوان جای آنها را در تیم ملی بگیرند ، البته جوانگرایی یک شبه انجام نمی شود بلکه باید با شیب ملایم صورت گرفته تا تیم ملی به یک باره از با تجربه ها خالی نشود ، جوانان باید میادین بین‌المللی را تجربه کنند و آب دیده شوند تا بتوانند به تیم ملی کمک کنند ، آینده تیم ملی متعلق به آنهاست و مردم و علاقمندان فوتبال منتظر هستند تا آنها در میادین بزرگ خوش بدرخشند و برای فوتبال ایران موفقیت و اعتبار کسب کنند .

مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد

وی در خصوص مشکلات و شرایط استقلال در سالی که گذشت گفت : در سال ۱۴۰۲ استقلال بدترین روزها را پشت سر گذاشت ، پر حاشیه ترین روزها را سپری کرد ولی با تمام کار شکنی ها اعم از کمبود بازیکن ، رفتن چند بازیکن تأثیر گذار ، عدم جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی ، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم با اتحاد و همدلی توانست در نتیجه گیری موفق باشد و صدر نشین لیگ شود آنهم در حالی که برخی تیم‌ها با پرداخت هزینه های هنگفت و جذب ،بازیکن با رقم های نجومی نتوانستند نتیجه بگیرند اما استقلال با مشکلات زیادی که با آن مواجه بود توانسته نتایج قابل قبولی کسب کرده و صدرنشینی خودرا تداوم ببخشد ،متاسفانه مدیریت ضعیف و پر حاشیه در استقلال به این تیم ضربه زد و باعث شد تا اختلافات بین سرمربی و مدیر عامل بیشتر از گذشته بشود البته هواداران با حمایت از کادر فنی و بازیکنان نشان دادند که می دانند چه کسانی برای استقلال زحمت می کشند و چه کسانی چوب لای چرخ کار میگذارند و نمیخواهند تیم با نکونام نتیجه بگیرد .

قهرمانی با آرامش بدست خواهد آمد

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان می توانند به قهرمانی برسند گفت : لازمه رسیدن به قهرمانی آرامش و تمرکز است، استقلال با تمام حاشیه تا به اینجا موفق بوده و تمرکز خودرا را از دست نداده است ، چند هفته تا پایان لیگ بیشتر باقی نمانده که سخت ترین هفته ها برای استقلال خواهد بود بنابراین نکونام که از تجربه بالایی برخوردار است باید اجازه ندهد اطراف تیمش شلوغ شود تا عده آیی بخواهند برای تیم حاشیه درست کنند ، استقلال اگر قهرمانی می خواهد باید آرامش داشته باشد تا بتواند به هدفش دست پیدا کند

با تجربه های استقلال مراقب باشند

فرزامی در پایان خاطر نشان کرد: چند بازیکن استقلال مثل حسینی و چشمی از قدیمی ها و با تجربه های تیم هستند که می توانند به کادر فنی کمک کنند ، بازیکنان به حرف آنها گوش داده و به آنها احترام می گذارند ، آنها باید همراه با کادر فنی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده هفته های پایانی کنند تا استقلال بتواند به نتایج دلخواه دست پیدا کند ،بازیکنان استقلال می دانند که نباید موقعیت ها را به راحتی از دست بدهند ، همدلی ، اتحاد ، آرامش و دوری از حاشیه ها همه به استقلال کمک خواهد کرد تا این تیم در پایان فصل جام قهرمانی را از آن خود کند .

کد خبر 6062571

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد