Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام هیئت داوران مسابقه طراحی شخصیت جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران، از میان ۶۸ اثر رسیده، ۶ کاراکتر طراحی شده به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

این کاراکتر‌ها از سوی سجاد قلی‌زاده، فربد بحرالعلومی، سعید غنی زاده، محمد خانعلی‌زاده، مهشاد محبی و امین طالبی طراحی و ارسال شده‌اند و هیات داوران از این طراحان خواسته‌اند تا طرح‌های تکمیلی در حالت‌های مختلف را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است براساس طرح‌های تکمیلی ارسالی، سه برنده این مسابقه و کاراکتر نهایی جشنواره انتخاب شود.

براساس این گزارش هیات داوران با حضور فراز شانیار و حمید رضا شریعت، دو استاد برجسته طراحی کشورمان تشکیل شد و قرار است سه طرح برتر به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان جایزه بگیرند.

لازم به توضیح است که در خبر پیشین معرفی هیات داوران، نام سعید غنی‌زاده نیز درج شده بود که با توجه به این که وی خود نیز به این رویداد اثر ارسال کرده بود، نام وی از لیست داوران حذف شد تا رقابت عادلانه‌ای برقرار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه طراحی قطار در ازبکستان

تین نیوز

مقامات ازبکستان مسابقه ای برای طراحی قطار هیوندای روتم برگزار می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل ساپلای (Railway Supply)، راه آهن ازبکستان مسابقه ای را برای طراحی بیرونی و جذابیت قطار سریع السیر هیوندای روتم اعلام کرده است.

برنده مسابقه ۱۰۰ میلیون سوم( واحد پول ازبکستان معادل ۷.۹ هزار دلار) جایزه دریافت خواهد کرد. حروف اول برنده نیز در قطار به تصویر کشیده خواهد شد.شرکت کنندگان نمی توانند بیش از دو گزینه طراحی را ارسال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور