Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@05:32:18 GMT

مژه های پرپشت با ساخت سرم خانگی+ طرز تهیه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۳۴۶۴

مژه های پرپشت با ساخت سرم خانگی+ طرز تهیه

رکنا: برای داشتن مژه های پرپشت می توانید از این سرم خانگی استفاده کنید.

مژه هایی بلند ،پرپشت و زیبا ….شما می توانید به راحتی در منزل سرم مژه برای داشتن مژه هایی پرپشت تهیه کنید.با یکدیگر با طرز تهیه این سرم مژه آسان آماده فوق العاده آشنا می شویم :

همه افراد دوست دارند مژه هایی پرپشت و بلند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برای رسیدن به آن گاهی هزینه های زیادی را پرداخت می کنند .اما بهترین روش برای رسیدن به مژه هایی پرپشت روش های طبیعی است.

روغن کرچک

روغن اسانس رزماری

روغن اسانس اسطوخودوس

شیشه به اندازه 60 میلی متر (پیشنهاد می کنیم که رنگ شیشه تیره باشد )(اندازه مواد ذکر شده مناسب با این سایز شیشه است ، البته که می توانید از سایزهایی دیگری نیز استفاده کنید)

3/4 شیشه 60 میلی متری را با روغن کرچک پر کنید(یا در شیشه مورد نظر حدود 45 میلی متر روغن کرچک بریزید.)سپس بر روی آن 4 قطره روغن رزماری و 4 قطره روغن اسطوخودوس بریزید و به آرامی مخلوط کنید.

هر شب قبل از خوابیدن لایه نازکی از سرم را به مژه هایتان بمالید.البته باید مژه های شما کاملا تمیز باشد.همچنین توصیه می کنیم مژه هایتان را با یک فرچه ریمل تمیز قبل از استفاده سرم شانه کنید.به این ترتیب سرم استفاده شده بیش تر جذب مژه هایتان خواهد شد.

می توانید بدون شستن سرم تا صبح بخوابید.اما باید مواظب باشید چشمانتان را نمالید چون سرم وارد چشمانتان می شود.سرم بدست آمده را می توانید به مدت 6 ماه در محیطی خشک و خنک نگه دارید.نتایج این سرم را می توانید بین 1-3 ماه اولیه مشاهده کنید.بلافاصله بعد از استفاده از سرم متوجه خواهید شد که مژه هایتان چقدر نرم خواهد شد.

هشدار در استفاده از روغن های طبیعی

در صورت مشاهده هرگونه تحریک پوستی از استفاده مجدد روغن های گیاهی خودداری کنید.بعضی افراد (هر چند نادر) ممکن است به یک روغن مشخص حساسیت داشته باشند.

اطمینان پیدا کنید که روغن های گیاهی اصل هستند.

در صورت بارداری و مصرف داروهای خاص حتما قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

اگر چه آنها محصولات طبیعی هستند که مزایای بسیاری برای زیبایی دارند، اما باید تقریبا هر محصولی را که برای اولین بار استفاده می کنید ابتدا تست کنید.

اگر دارای پوستی حساس هستید قبل از استفاده با هر گونه روغن طبیعی با پزشک مشورت کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس شوکه شدن مرد یزدی از قبض یک میلیون تومانی تلفن ثابت + فیلم نادر 6 عضو خانواده اش را قتل عام کرد / او می گوید بی غیرت نیستم + عکس عکس و فیلم باورنکردنی از اوراق یک خودرو در تهران / پلیس وارد عمل شد مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند بلایی که طوفان شن بر سر کرمانی‌ها آورد + فیلم مرگ عجیب پسر 11 ساله با بوی ماهی سرخ کرده + عکس محمد نظری : 30 مرد طلایاب هم زمان کشته شدند رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: منزل پزشک زیبایی بارداری پزشک زیبایی صبح ماه مژه بلند عکس فیلم مرد ساعت آزار دختر تهرانی دختران مجلس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: «خاک» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش و نویسندگی و کارگردانی فرهاد قربان‌پور، «دستبند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی‌فر، «سمیه» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عادل شکوری، «دو دوره گرد» به تهیه‌کنندگی اصغر صادقی، نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی اکبر صادقی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)
  • طرز تهیه بستنی مگنوم خانگی در ۳ طعم مختلف (فیلم)
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه ذرت مکزیکی خانگی (فیلم)