Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید ناصر موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری اظهار داشت: آموزش راکبان موتورسیکلت نقش موثری در کاهش میزان تصادفات دارد و کلاس های آموزش برای ترویج فرهنگ موتورسیکلت در این زمینه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: موتور سیکلت وسیله بی دفاعی به شمار می رود و راکبان این وسیله با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش آسیب ها و صدمات به خود نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی افزود: متاسفانه اغلب تصادفات راکبان موتورسیکلت در این شهرستان از اتباع افغانستان هستند که با بی احتیاطی موجب بروز حوادث رانندگی می شوند.

** حرم عبدالعظیم(ع) 5500 متر مربع کمبود فضای پارکینگ دارد
معاون فرماندار ری در ادامه این جلسه به مشکلات کمبود پارکینگ در محدوده حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و گفت: پارکینگ های اطراف حرم باید ساماندهی شده و شناسنامه دار شوند.
وی یادآور شد: هم اکنون کمبود 2 هزار مترمربع پارکینگ در ضلع شرقی، 2 هزار متر مربع در ضلع جنوبی و یک هزار و 500 متر مربع نیز در میدان مدرس محدوده حرم عبدالعظیم(ع) احساس می شود و باید در این زمینه چاره جویی شود.
موسوی افزود: در حال حاضر هر پارکینگ در محدوده حرم عبدالعظیم(ع) ظرفیت 120 خودرو را دارد و زائران ناگزیر در محدوده و فضاهای دورتر خودروهای خود را پارک می کنند.
وی با بیان اینکه پارکینگ های اطراف حرم عبدالعظیم (ع) پاسخگوی نیاز زائران به ویژه در مراسم ها نیست و باید توسعه یابد، عنوان کرد: افزایش پارکینگ برای استفاده زائران موجب رفع معضلات ترافیکی و کمبود پارکینگ به ویژه در مراسم و مناسبت ها می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها افغانستان ترافیک جنوب استان تهران قوانین راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک شش ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که بدون گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده است، بر اثر بی احتیاطی و نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد می‌کند که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی شش ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده، لذا از خانواده‌ها خواسته می‌شود از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندان خود قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی خودداری کنند و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندان خود داشته باشند.

کد خبر 746995

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله