Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@09:17:21 GMT

باند خانوادگی سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۴۳۷۹

مادر و دختر زاهدانی با همدستی سه عضو دیگر خانواده طراحان سناریوی سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه بودند. به گزارش جنوب نیوز به نقل ازایران؛ از چند هفته قبل پلیس زاهدان در جریان سرقت‌های مسلحانه سریالی از آرایشگاه‌های زنانه در این شهر قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد که این سرقت‌ها با شگردی یکسان و توسط یک باند انجام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار طاهری - جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان - در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از فناوری‌ها و شیوه‌های نوین پلیسی موفق شدند اعضای این باند 5 نفره را که 3 مرد و 2 زن بودند در کمتر از یک هفته شناسایی کنند.

مأموران پلیس با کنترل نامحسوس پس از شناسایی مخفیگاه این باند در یک عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه تپانچه دولول و مقدار 2 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سارقان در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند اما با ارائه اسناد و ادله به ناچار لب به اعتراف گشودند.

وی درباره نحوه سرقت این باند گفت: سارقان که اعضای یک خانواده بودند با استفاده از یک دستگاه خودروی پژوپارس، آرایشگاه‌های مورد نظر را شناسایی می‌کردند سپس 2 خانم که مادر و دختر بودند به بهانه گرفتن نوبت وارد آرایشگاه‌ها شده و در موقعیتی مناسب به سایر اعضای باند که دو پسر و داماد خانواده بودند خبر داده تا آنها نیز وارد شوند و سپس همگی اقدام به سرقت طلا، پول‌های نقد واموال باارزش داخل آرایشگاه می‌کردند.

با توجه به اینکه پول های حاصل از فروش اموال مسروقه به حساب مادر خانواده واریز می‌شد حساب وی مسدود و مال‌خری هم که اقدام به خرید طلاهای سرقتی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان