Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:21:42 GMT

راهکاری توسعه گردشگری زیارت در شیراز بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۴۹۶۲

راهکاری توسعه گردشگری زیارت در شیراز بررسی شد

به گزارش ایرنا در این نشست که سه شنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، مباحثی دیگری از جمله چگونگی تهیه ویژه برنامه های مشترک آستان های مقدس و بقاع متبرکه کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اجرایی کردن پیشنهادهای 17بندی تولیت آستان های مقدس ایران در نشست تولیت ها در مشهد مقدس و ارایه برنامه‌های قابل اجرا در چهارمین نشست تولیت‌های آستان های مقدس جهان اسلام در قم، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تصمیم‌گیری در باره ایفای نقش نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، اعلام نحوه کارکرد سامانه تحت وب آستان‌های مقدس و ارایه نظر در مورد طرح‌های در دست اقدام و همچنین تعیین زمان‌بندی برای ارایه گزارش عملکرد سالانه کار گروه‌های تخصصی از دیگر محور های اصلی این نشست بود.
سومین نشست کمیته عالی نمایندگان شورای عالی آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه سراسر کشور با حضور نمایندگان آستان مقدس علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، آستان مقدس فاطمه معصومه (س)، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مسجد مقدس جمکران، سازمان اوقاف و امور خیریه و به ریاست معاون فرهنگی و تبلیغات آستان شاهچراغ (ع) برگزار شد.
دومین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی قرار است اردیبهشت ماه سال 98 به میزبانی آستان حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شود.
ع.پ /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اوقاف و امور خیریه تبلیغات حرم مطهر علی بن موسی الرضا گردشگری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نگارخانه ترانه باران، نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» در راستای رویکرد پژوهشی خود، میزبان نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» خواهد بود که با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه ترانه باران برگزار می شود.

این نشست روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۵ با حضور سجاد محمد یارزاده رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، مهران هوشیار دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره، مهدی خانکه استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، مهدی محمدی استادیار و مدیر گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی دانشگاه سوره برگزار می شود و دانشجویان و اساتید پیرامون این موضوع به بحث و گفت‌وگو خواهند نشست.

در پایان این نشست تخصصی به شرکت کنندگان در جلسه گواهی حضور از طرف دانشگاه اهدا خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه ترانه باران به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده و بیش از ۱۷۰ اثر از هنرمندان و اساتید خوشنویسی را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه‌ با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر 6085190

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته