Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) تأکيد کرد: امروز در يک جنگ تمام‌عيار اقتصادي هستيم و دشمن بر معيشت مردم متمرکز شده است. 

به گزارش آريا، دکتر محمد مخبر در آيين بهره‌برداري از 500 طرح اشتغال‌زايي اجتماع‌محور و تسهيلات‌محور بنياد برکت، مبادله‌ي تفاهم‌نامه‌ي مديريت و راهبري طرح پيشرفت و آباداني شهرستان دلفان و هم‌چنين افتتاح و شروع عمليات اجرايي 110 پروژه‌ي عمراني برکت با بيان اين مطلب افزود: در اين جنگ تمام‌عيار اقتصادي، اشتغال‌زايي راه‌ اصلي حلي مشکلات معيشتي مردم را تشکيل مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وي تصريح کرد: ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) به دو دليل استان لرستان را به عنوان هدف اصلي براي آباداني و پيشرفت برگزيده است؛ اول به علت وجود معضل بيکاري در استان، و دوم به اين دليل که معتقديم از طريق لرستان مي‌شود بخشي از مشکلات ساير نقاط کشور را حل و فصل کرد. 
دکتر مخبر با اشاره به قابليت‌ها، امکانات و ظرفيت‌هاي استان لرستان خاطرنشان کرد: مايه‌ي تأسف است در منطقه‌اي که به لحاظ آب، خاک و توانايي‌ها در ايران بي‌نظير است و با حفر 2 متر خاک به آب مي‌رسيم، شاهد بيکاري باشيم. 
رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) با بيان اين‌که دشمن از پيش از پيروزي انقلاب اسلامي درصدد توطئه بوده است، عنوان کرد: پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي نيز با تحميل جنگ 8 ساله، حمايت از منافقين و غيره شروع به توطئه‌آفريني کردند که خوش‌بختانه به يُمن رهبري امام راحل و مقام معظم رهبري، سرشان به سنگ خورده است.
رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) با تأکيد بر اين‌که در چهل سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي، کارهاي فراوان و بزرگي در کشور انجام شده است، گفت: به همه‌ي روستاهاي فاقد آب در  پيش از انقلاب اسلامي، آب‌رساني شده است. هم‌چنين وضعيت بهداشت و درمان امروز با پيش از انقلاب قابل قياس نيست. در آن دوران نيمي از نوزادان متولد شده در روستاها جان خود را از دست مي‌دادند و در شهرها نيز از هر يک‌هزار نوزاد، 120 نفر از دست مي‌رفتند.
وي ادامه داد: در سال 1356 با وجود فروش روزانه پنج ميليون بشکه نفت، طبق گزارش بانک جهاني، 46 درصد از جمعيت 30 ميليوني ايران زير خط فقر بودند اما امروزه با وجود جمعيت 85 ميليوني کشور، تنها 9 و نيم درصد مردم با مشکل معيشتي روبه‌رو هستند.
دکتر مخبر با تشبيه تسهيل‌گران اشتغال‌زايي به فرماندهان جوان دفاع مقدس اظهار داشت: يکي از مناطقي که برايش تدارک ويژه ديده‌ايم، دلفان است که اميدواريم بتوانيم آن را به يک منطقه‌ي موفق و نمونه‌ي اقتصاد مقاومتي تبديل کنيم.
رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) با اعلام آمادگي اين ستاد براي همکاري بيش‌تر و بسيج همه‌ي منابع براي پيشرفت و آباداني دلفان بيان کرد: نرخ بيکاري در دلفان نسبت به ساير مناطق استان لرستان کاهش چشم‌گيري پيدا خواهد کرد.
دکتر مخبر با تأکيد بر اين مطلب که با توانمندسازي اقتصادي و اجتماعي مناطق محروم مي‌توان شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها بود، اظهار اميدواري کرد که در سفر 2 سال آينده‌ي خود، دلفان تغيير چهره داده و به يک شهر توسعه‌يافته تبديل شده باشد.

دلفان الگوي توسعه‌ي کشور
استاندار لرستان نيز در اين مراسم ضمن تقدير از توجه ويژه‌ي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) به اين استان گفت: توسعه‌ي پايدار دلفان تحت راهبري ستاد اجرايي آغاز شده و همه‌ي امکانات زير نظر يک برنامه، سيستم و مديريت واحد براي پيشرفت و توانمندسازي اقتصادي و اجتماعي اين شهرستان بسيج شده است.
دکتر موسي خادمي تأکيد کرد: با توجه به ظرفيت‌هاي خوب دلفان از جمله آب و خاک مناسب و مردم اهل کار و فعاليت، اين شهرستان مي‌تواند به عنوان يک الگو در کشور مطرح شود.

بازديد از طرح‌هاي اشتغالزايي اجتماع‌محور روستاهاي حيدرآباد، جعفرآباد و نصرت‌آباد، و تجليل از خانواده‌ي معظم شهيد اکبر برکت از ديگر برنامه‌هاي صبح امروز رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در سفر به استان لرستان بود. 
در سفر امروز رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) به استان لرستان، هم‌چنين 110 پروژه‌ي عمراني شامل پروژه‌هاي بهداشتي و درماني، آموزشي و فرهنگي با اعتبار 450 ميليارد ريال، افتتاح يا عمليات اجرايي آن‌ها آغاز شد. مرکز درمان ناباروري برکت جهاد دانشگاهي خرم‌آباد و مراکز بهداشت و درمان روستاهاي آشورآباد و شورآب از توابع شهرستان‌هاي ازنا و چگني از توابع شهرستان دلفان از جمله‌ي اين طرح‌هاي عمراني به‌شمار مي‌روند.
شايان ذکر است، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در راستاي محروميت‌زدايي، اشتغال‌زايي و توانمندسازي اقتصادي و اجتماعي لرستان، تاکنون از طريق بنياد برکت يک‌هزار و 402 طرح را در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌يافته‌ي اين استان با اعتباري بالغ بر يک‌هزار و 570 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسانده يا در دست اجرا دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

سردار وحید مجید، فرمانده انتظامی کشور در این همایش ضمن عرض تبریک پیروزمندانه آفرین و غرور آفرین عملیات وعده صادق اظهار کرد: مجرمان کنکور طی چند سال در حال فعالیت هستند، اما قبل از کرونا برای تغییر رفتار، شگرد‌ها و کنترل اقداماتی انجام گرفت. 

وی افزود: از سال ۹۹ تا کنون رصد‌های عامی را بر مبنای کلید واژه‌ها در شناسایی متقلبان کنکور انجام دادیم که ۵ هزار شناسایی شد و به ۲ هزار تقلیل یافت و ۴۰۰ نفر در این زمینه دستگیر شده اند.

سردار مجید تصریح کرد: کلاهبرداران کنکور در مراحل پیشرفته از از رمزارز‌ها استفاده می‌کنند که بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر را از افراد متقاضی کلاهبردی کرده بود و ۵۰ مورد از کلاهبرداران درخواست سکه تمام عیار را از متقاضیان کرده بودند.

وی گفت: طرح عملیاتی از ابتدای سال با هماهنگی حوزه‌های تخصصی سازمان سنجش را ایجاد کردیم تا نشانگاه‌های مورد هدف را شناسایی و پایش کنیم تا اگر اقداماتی انجام می‌دهند را کنترل کنیم، برخی از کلاهبرداری‌ها پیجیده شده اند و در این راستا برای بهبود بهتر شرایط از امور بین الملل کمک گرفته ایم.

سردار مجید بیان کرد: داوطلبان شکی در ارتباط با اینکه چنین موضوعاتی کلاهبرداری است نداشته باشند و بدانند که دنبال کردن آنها تن‌ها تشویش اذهانشان را به همراه دارد.

وی گفت: در حوزه جرایم سایبری انواع و اقسام جرایم را داریم، از نظر حقوقی وقتی جرایم تشابه وجود دارد اشد مجازات اعمال خواهد شد، باید مجازات سنگین باشند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ