Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه عملیات اجرایی پروژه‌های پردیس با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی سرعت بیشتری گرفته و تمام بخش‌های متوقف شده فعال شده‌اند، گفت: خوشبختانه با ورود جدی دادستانی به حوزه پروژه‌های راکد و پیمانکاران متخلف، ۵ مورد از ۸ پروژه غیرفعال باقیمانده در پردیس نیز فعال و مجددا کار خود را از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت با بیان اینکه ۸ پروژه مذکور متعلق به فازهای ۸، ۵ و ۹ بوده‌اند ادامه داد: در حال حاضر ۳ پروژه به صورت غیرفعال باقی مانده است که در حال مذاکره و پیگیری از طریق دادستانی هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی پردیس که تا کنون واحدی برای آن‌ها تخصیص نیافته است گفت: خوشبختانه در حال حاضر از این تعداد برای ۴ هزار نفر از پروژه‌های در حال ساخت فاز ۸ پردیس ظرفیت‌سازی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این باره افزود: قطعا برای هیچ یک از متقاضیان مذکور اجباری وجود ندارد تا برای دریافت واحد به پرند یا هشتگرد مراجعه کنند، بلکه پیشنهاد ما برای این موضوع جهت تسریع در روند تحویل واحد برای افراد بود.

به گفته وی درحال حاضر تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد همچنان وضعیتشان مشخص نیست که در حال تعیین  تکلیف و حل مشکلات معارض‌دار هستیم  تا هرچه سریعتر مسائل مربوط به این بخش نیز برطرف شود.

هدایت در این خصوص تأکید کرد: مردم نگران نباشند، قطعا در تلاشیم تا پروژه‌های آن دسته از متقاضیان که از سیستم حذف نشده‌اند را مجددا فعال و به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه سخنان خود از آمادگی سیستم پاسخگویی در این شرکت برای ارائه اطلاعات به متقاضیان خبر داد و گفت: تا ۱۵ روز آینده سیستم شفاف اطلاع‌رسانی بین ما و متقاضیان ایجاد شده و آن‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه به کارگزاری به صورت هفتگی و از طریق پیامک از آخرین وضعیت پروژه‌های خود آگاه شوند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: تا ۲۰ روز آینده حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی در شهر جدید پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی خواهد شد که اتفاق بسیار خوبی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس مهدی هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان به لحاظ بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در کارگروه سلامت شهرستان همدان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اظهار کرد: وضعیت کشور در ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای همسطح خود نیست و در منطقه نیز پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت مردمی، هفت پایگاه سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان همدان احداث شده و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار همدان ادامه داد: امسال و در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و به امید خدا خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و تنها مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی، اقدام جدی و فوری داشته باشند.

کد خبر 747840

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک