Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:09:33 GMT

برخی بندهای بودجه‌ای آموزش‌ و پرورش حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۵۸۱۹

برخی بندهای بودجه‌ای آموزش‌ و پرورش حذف شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای کمیسیون تمامی تبصره‌های لایحه بودجه مربوط به خصوصی‌سازی در آموزش و پرورش بود را حذف کردند. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

میرحمایت میرزاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،در  تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: ادامه بررسی لایحه بودجه سال 98 در حوزه آموزش و تحقیقات در دستور کار کمیسیون قرار داشت و اعضای کمیسیون به تمامی تبصره‌های لایحه بودجه که به موضوع خصوصی‌سازی آموزش و پرورش از جمله تبصره مربوط به خرید خدمات آموزشی بود، رأی حذف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد کمیسیون انرژی برای سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده این عضو کمیسیون آموزش در مجلس افزود: بند 3 و 4 تبصره 19، بند «د» تبصره 20 ، و 4 جزء بند «ب» و همچنین بند «ج» و بند «ز» تبصره 21 لایحه بودجه 98 که مربوط به موضوع خصوصی‌سازی بود، همگی حذف شد و به این ترتیب کلیه بندهای مربوط به خصوصی سازی یا واگذاری آموزش و پرورش بدون استثناء همگی حذف شدند و همچنین در برخی موارد تجمیع و کوچک شدن واحدهای آموزش و پرورش و پژوهشی همگی حذف شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اعضای کمیسیون معتقد بودند که موارد حذف شده، هیچکدام ماهیت بودجه‌ای نداشتند و دولت این موارد را در برنامه ششم و قوانین سایر قوانین دیده است.

انتهای پیام/

R1411/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون آموزش و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس

روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به بررسی بخش دوم لایحه بودجه امسال در صحن علنی، گفت: بررسی بودجه امسال برای اولین بار با تغییر قانونی که در آیین نامه داخلی مجلس اتفاق افتاد، دو مرحله‌ای است؛ بررسی مرحله اول این لایحه، اسفند پارسال تمام و در نتیجه ابلاغ شد؛ مرحله دوم هم مربوط به جداول بودجه است که در سقف بسته شده بودجه در مرحله اول بررسی شود، لذا مجلس تغییر در سقف بودجه نخواهد داشت.   وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی در دو روز پیش رو بررسی این جداول را در دستور کار دارند، بعد از این دو روز هم پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی به کمیسیون تلفیق ارجاع می شود،  بر این اساس کمیسیون تلفیق در این هفته وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • هوشمند سازی 13 گله شتر استان یزد
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • ایسنا جدوال و پیوست های بودجه ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند