Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و شهردار اسبق تهران ضمن تشریح جزئیات جلسه امروز پیروز حناچی با شهرداران سابق تهران اظهار داشت: شهردار جدید تهران از شهرداران بعد از انقلاب دعوت کرده بود تا در حد یک جلسه گفتگو، خلاصه تجربیاتی که در امور مختلف شهری داشتند را منتقل کنند.

وی با بیان اینکه به نظر من جلسه بسیار خوبی بود، خاطرنشان کرد: فارغ از گرایش‌های سیاسی هر کسی در مواردی که لازم می‌دید تجربیاتش را در این جلسه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: البته طبیعی است که یک جلسه ۲ تا ۳ ساعته وقت کافی برای ارائه همه تجربیات نیست، ولی هرکس در حد خلاصه برخی تجربیات که بیانش را لازم می‌دانست ارائه کرد و در مجموع جلسه خوبی بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سؤالی پیرامون علت عدم حضور برخی از شهرداران سابق در این جلسه اظهار داشت: این را باید از خود آن‌ها پرسید، ولی ظاهراً دعوت شده بودند، اما اینکه به چه دلیلی نیامدند مطلع نیستم.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون بحث‌های مطرح شده از طرف خود در این جلسه تصریح کرد: موضوع آلودگی هوای تهران که یک موضوع زیست محیطی است را مطرح کردم. به علاوه مسئله ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی به منظور تشویق مردم برای عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی در راستای کاهش آلودگی هوای تهران نیز موضوع دیگری بود که از سوی من در این جلسه مطرح شد.

حبیبی ادامه داد: تجربیاتی هم در حوزه‌های مختلف مدیریتی داشتم که آن را هم در جلسه بیان کردم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال تجربه شهرداران شهرداری می‌تواند در این جلسه مطرح شود و از این لحاظ جلسه خوبی بود، تصریح کرد: دوستان حاضر در جلسه تجربیات مدیریتی خود را مطرح کردند و هیچ بحث سیاسی در این جلسه بیان نشد.

شهردار اسبق تهران، اما در خصوص مستمر بودن این جلسه اظهار بی‌اطلاعی کرد و از عدم صحبت در این خصوص خبر داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حبیبی حناچی جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستا‌های بخش فیرورق به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشدار فیرورق، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، رئیس اداره آب و فاضلاب فیرورق و دهیاران بخش فیرورق در محل اتاق جلسه فرمانداری ویژه شهرستان خوی برگزار شد.

در این جلسه مسایل و مشکلات بخش فیرورق مطرح و راهکار‌های مناسب نیز ارائه شد.

در ادامه مشکلات روستا‌های بطچی، دیزج بطچی، قاشقابلاغ، زاویه حسن خان، صوفی کندی که دارای تنش آبی هستند مطرح شد که معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گفت: اولویت تخصیص اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه ریزی با پروژه‌های آبرسانی و به ویژه بخش فیرورق خواهد بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در خصوص سکونتگا‌های غیر رسمی در شهر فیرورق، کارگروهی از سوی فرماندار تشکیل و به بررسی مسایل موجود پرداخته و خدمات دهی به سکونتگاه‌ها پس از اعلام نتایج کارگروه انجام شود.

دیگر خبرها

  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری
  • تعامل شهرداری‌ها بادستگاه های اجرایی برای حل مشکلات بیشتر شود
  • از ارائه گزارش تجمیعی پروژه‌های توسعه محلی تا حسابرسی برخی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران