Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-24@15:23:00 GMT

عکس های متهمان پرونده شرکت دومان توکان در دادگاه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۶۴۶۲

عکس های متهمان پرونده شرکت دومان توکان در دادگاه

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات ۴ نفر از متهمان شرکت دومان توکان به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به اخلالگران و مفسدین اقتصادی به صورت علنی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاضی صلواتی گفت: اولین جلسه محاکمه متهمان شرکت دومان توکان در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اخلالگران اقتصادی با حضور مستشاران، وکلای مدافع، شکات و نماینده دادستان به صورت علنی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این پرونده دارای ۶۰ جلد بوده و ۱۸۶ شاکی و ۵ متهم دارد که متهم ردیف پنجم آن خانم ندا مختار زاده فرزند رئوف مشاور ارشد در جذب سرمایه بوده و بالغ بر ۲ میلیارد تومان پورسانت دریافت کرده، به خارج از کشور گریخته است.

قاضی صلواتی در ادامه با قرائت موادی از قانون آیین دادرسی بر رعایت نظم و سکوت در جلسه تاکید کرده و سپس از صفریان نماینده دادستان خواست در جایگاه حاضر شده و به قرائت کیفرخواست بپردازد.

صفریان نماینده دادستان با حضور در جایگاه به قرائت کیفرخواست متهمان پرداخت و اسامی متهمان پرونده را به شرح زیر اعلام کرد:

۱. دومان سهند فرزند اصغر به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای
۲. رشید جباری فرزند محمد متهم به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای
۳. مهدی ذکایی فرزند یحیی متهم به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای
۴. احسان حدیدساز فرزند محمدعلی متهم به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای
۵. ندا مختارزاده فرزند رئوف متهم به معاونت در کلاهبرداری شبکه‌ای و معاونت در اخلال عمده

منبع : خبرگزاری میزان

منبع: ساتین

کلیدواژه: اسامی مفسدان اقتصادی دادگاه مفسدان اقتصادی متهم اقتصادی متهم فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.
ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است