Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:26:10 GMT

آلیسون: از اشتباهات کاربوس خوشحال نمی شدم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۷۱۰۴

آلیسون: از اشتباهات کاربوس خوشحال نمی شدم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، مدعی شد از اشتباهات لوریس کاریوس خوشحال نمی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات عجیب کاریوس در فصل قبل در لباس لیورپول که سرآمد آن در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادید رخ داد، باعث شد مرسی سایدی ها آلیسون را به عنوان گران ترین سنگربان وقت جهان جذب کنند اما آلیسون مدعی شد از اشتباهات دروازه بان های حریف ناراحت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آلیسون گفت: "حتی اگر تیمی که من در آن بازی می کنم نیز بعد از اشتباه دروازه بان حریف به گل برسد برایم احساس متفاوتی دارد و من مانند دیگر گل های تیمم جشن خوشحالی نخواهم گرفت.

 

من می دانم چه اتفاقی در ذهن دروازه بان در این لحظات رخ می دهد. از دیدن اتفاقاتی که برای لوریس کاریوس افتاده بود خیلی ناراحت شدم اما چنین اشتباهاتی برای هر کسی ممکن است رخ دهد."

لوریس کاریوس لیورپول آلیسون بکر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوریس کاریوس لیورپول آلیسون بکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرمان اکوان مدافع تیم ملوان در میکسدزون ورزشگاه سن سیروس در مورد این بازی گفت: بازی سنگینی بود. پیش‌بینی می‌کردیم. به هر حال جنگ بالای جدول بود و برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم. فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه نیمه دوم غفلت کردیم. به تیم سپاهان موقعیت بدهی، از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. ما هم موقعیت دادیم و جریمه شدیم.

او با اشاره به شکست سپاهان اظهار داشت: این بازی‌ها حساس است و باید بدون اشتباه باشی. ناگفته نماند که سپاهان جزو تیم‌هایی است که هزینه زیادی کرده و یک جنگ نابرابر بود، چون آنها همیشه برای قهرمانی بسته می‌شوند، اما ما از اول شرایط دیگری داشتیم. با این حال خدا را شکر ملوان به جایگاهی رسیده که مردم توقع آسیایی شدنش را دارند. تلاش‌مان را کردیم اما قسمت نبود. به هر حال این هم جزئی از فوتبال است و برد و باخت است. انشالله بازی بعد بتوانیم جبران کنیم و دل هواداران و مردم انزلی را خوشحال کنیم.

اکوان در خصوص حضور هواداران ملوان گفت: تا جایی که ما فهمیدیم فرقی ندارد ملوان کجای جدول باشد، مهم این است که دل این هواداران همیشه خوشحال باشد. همه هم و غم این مردم، همین تیم است و با این تیم زندگی می‌کنند و عاشق این تیم هستند. ملوان هر جای جدول که باشد، باید ببریم تا هواداران‌ خوشحال باشند. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. ۶ بازی مانده و جام حذفی هم هست. هنوز خیلی امید داریم. انشالله از تیم خودشان حمایت کنند و ما هم بتوانیم تلاش کنیم و خوشحال باشیم.

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد