Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:11:19 GMT

قطع شدن گاز در برخی مناطق ایذه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۷۵۸۳

قطع شدن گاز در برخی مناطق ایذه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم کوراوند، رئیس اداره گاز ایذه گفت: به دلیل ایجاد تعمیرات در خط انتقال شماره یک در منطقه ابوالعباس باغملک، خط لوله ایذه به طور کامل بسته شد و باعث قطعی گاز در این شهرستان به طور کامل شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حل این مشکل بیان داشت: پس از وقوع این مشکل با هماهنگی‌های صورت گرفته با خط شماره ۲ واقع در ایستگاه اصفهان مقداری گاز از طریق این شبکه به لوله‌های شهر ایذه وارد شد، ولی پاسخگو نبود و بسیاری از محلات و مناطق شهرستان از جمله روستا‌ها به خاموشی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوراوند افزود: این مورد به ایذه مربوط نیست و قطعی در مسیر گاز این شهرستان باعث وقوع قطعی در ایذه شد و با توجه به اقدامات صورت گرفته و در حال انجام احتمال می‌رود کار تعمیر تا ۵ ساعت دیگر به پایان برسد.

انتهای پیام/م

گاز در ایذه قطع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز قطع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز گیلان قطعی گاز در برخی مناطق رشت و خمام در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برای تعمیر خطوط گاز رسانی و ایجاد پایداری در شبکه توزیع، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.

و همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ الی ۲۰ شامگاه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبوری مصرف کنندگان گاز طبیعی آمده است: لازم است مشترکان در این مدت از دست کاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

گاز مشترکان این مناطق بلافاصله پس از اتمام تعمیرات وصل می‌شود و همچنین مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6085878

دیگر خبرها

  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند