Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:57:00 GMT

سخنرانی راموس و سولاری برای تهییج ستاره های رئال

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۸۱۳۲

سخنرانی راموس و سولاری برای تهییج ستاره های رئال

سانتیاگو سولاری و سرخیو راموس، سرمربی و کاپیتان لوس بلانکوس، سعی کردند با سخنان خود به بازیکنان رئال مادرید انگیزه بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در رئال مادرید همانند فصل گذشته مهیا نیست و این تیم با کسب تنها 30 امتیاز از 54 امتیاز موجود در لالیگا، شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت ها ندارد.

 

 

امروز و پیش از آغاز تمرینات صبحگاهی رئال مادرید در کمپ والدبباس، سانتیاگو سولاری و سرخیو راموس هر کدام به مدت پنج دقیقه با بازیکنان رئال مادرید صحبت کردند که البته خبری از عصبانیت یا خشم در لحن سرمربی و کاپیتان رئال مادرید نبود اما سولاری و راموس همه بازیکنان را تشویق کردند تا شرایط را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از شکست روز شنبه برابر سوسیداد، سرخیو راموس بازیکنان رئال مادرید را به وحدت بیشتر دعوت کرده بود و لوکا مودریچ مدعی شد بسیاری از بازیکنان از جمله خودش در بهترین فرم خود نیستند.

 

دیدار برابر لگانس در کوپا دل ری، سفر به خانه بتیس و دیدار خانگی با سویا، بازی های پیش رو و تعیین کننده در سرنوشت رئال مادرید طی هفته های آتی خواهد بود و باید دید این سخنرانی های عمومی چقدر در سرنوشت کهکشانی ها تاثیر خواهد داشت.

سرخیو راموس رئال مادرید سانتیاگو سولاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید سانتیاگو سولاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • تعدادی از بازیکنان مشترک رئال‌مادرید و بارسلونا به بهانه جدال امشب دو تیم (عکس)
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود