Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نجاتی پور شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از عصر امروز در مناطق مختلفی از شهرستان‌های باغملک و ایذه شاهد افت فشار و بعضاً قطعی گاز مشترکین بوده‌ایم.
وی دلیل افت فشار و قطعی گاز را انجام عملیات ایمن سازی روی خطوط لوله گاز مارون به چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: این خط لوله به ایمن سازی نیاز داشت لذا عملیات ایمن سازی آن از طریق نصب شیرهای ایمنی در ورودی و خروجی شهر باغملک آغاز شد کهاتمام عملیات به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار باغملک از حل شدن این مشکل تا ساعاتی دیگر و عادی شدن شرایط در همان زمان خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به اینکه خطوط گاز این منطقه با استان چهارمحال و بختیاری رینگ شده است، مقرر شده بود در هنگام انجام عملیات ایمن سازی، گاز ایذه از طریق جریان برگشت همین خط لوله و گاز باغملک از یک خط لوله دیگر تامین شود که با توجه به غروب آفتاب و سرد شدن هوا و متعاقب آن مصرف بیشتر گاز افت فشار و بعضا قطعی در بعضی مناطق این شهرستان ها رخ داد.
وی از همکاری مشترکان و مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک به خاطر مشکل قطعی گاز در هوای سرد زمستان عذرخواهی کرد.
9434/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری زمستان گاز باغملک جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حسن قاسمی فرد در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: هر ساله، دام‌های استان علیه بیماری‌ها واکسینه می‌شوند.

وی گفت: واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های اولویت دار دامی به صورت رایگان و توسط شبکه دامپزشکی بخش دولتی و حتی بخشی از آن توسط بخش خصوصی انجام می شود.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی افزود: واکسیناسیون دام‌های علیه بیماری‌های تک گیر نیز به تقاضای دامداران به صورت بهادار توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وی اعلام کرد: در استان، از ابتدای فروردین جاری واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا همان پی پی آر شروع شده است که البته این واکسیناسیون به صورت سراسری در سطح کشور انجام می‌شود.

قاسمی فرد افزود: واکسیناسیون دام‌ها علیه این بیماری تا ۳۱ شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: در استان، از یکم فروردین جاری واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری آبله و شاربون نیز آغاز شده است که تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

رئیس اداره مبارزه با بیماری های دامی اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در استان واکسیناسیون بره‌های سه تا هشت ماه علیه بیماری برسلوز همچنین واکسیناسیون سگ‌های گله علیه بیماری هاری نیز در حال انجام است.

وی در ادامه اعلام کرد: در استان در نیمه دوم امسال نیز واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی انجام خواهد شد.

قاسمی فرد افزود: واکسیناسیون دام‌های سنگین علیه بیماری برسلوز نیز در طول سال انجام می‌شود که البته عمده انجام واکسیناسیون در نیمه دوم سال خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره انجام واکسیناسیون دام‌ها توسط شبکه دامپزشکی استان طی سال ۱۴۰۲ نیز اظهار کرد: در استان، طی سال گذشته یک میلیون و ۶۷۱ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های شاربون، هاری، برسلوز واکسینه شدند همچنین از آنها تست‌های سل و مشمه و خونگیری انجام شد.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی همچنین گفت: در استان، طی سال گذشته هفت میلیون و ۹۱۷ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های اختصاصی دامی از جمله آبله، تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شدند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227430 برچسب‌ها دامپزشکی بیماری دام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران