Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - پپ گواردیولا در آستانه بازی با برتون در جام اتحادیه انگلیس از بازیکنان جوان تیمش تمجید کرد. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی رفت تیمش مقابل برتون در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس از بازیکنان جوانش تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: ما همان کارهایی که برای فیل فودن انجام دادیم، برای جیدون سانچو و براهیم دیاز هم رقم زدیم تا  به بازیکن مهمی تبدیل شوند. من باید به مسئولان آکادمی باشگاه تبریک بگویم که باعث شدند تیم‌های بزرگ اروپایی به بازیکنان ما نیاز داشته باشند.

او در ادامه افزود: شما به تیم‌های بزرگ اروپایی نگاه کنید. چند بازیکن جوان در ترکیبشان دارند؟ بازیکنان جوان، زمان و توجه می‌خواهند. برای مثال داوید سیلوا مجبور شد زمانی را قرضی برای تیمی دیگر بازی کند. بعضی بازیکنان صبر دارند و به تصمیمی که باشگاه برایشان گرفته است، اعتماد می کنند، بعضی‌ها هم اینگونه رفتار نمی‌کنند. برتون را می‌شناسم. این تیم بی‌دلیل تا مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود نکرده و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فوتبال جهان|رئال مادرید بازیکن جوان منچسترسیتی را به خدمت گرفت

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

گلزن شمس آذر در دیدار مقابل شمس آذر به این نکته اذعان کرد، جو ورزشگاه آزادی برای شاگردان سعید دقیقی سنگین بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی فخریان پس از شکست 3 بر 2 شمس آذر مقابل استقلال اظهار داشت: بازی وقتی سه گل عقب افتادیم برای‌مان سخت شد. خیلی خوب به بازی برگشتیم و من هم خدا را شکر یک گل زدم و گلم را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم. 20 سالم است و خدا را شکر در این سن دو گل زدیم.

دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر

وی درباره جو ورزشگاه آزادی گفت: برای ما جوان‌ها که تا حالا این فضا را ندیدیم خیلی جو سنگینی بود.

بازیکن شمس‌آذر در پایان تصریح کرد: شمس آذر کادر فنی و مدیریتی خیلی خوبی دارد. از کادر فنی هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و توانستیم جواب اعتمادشان را هم بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد