Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:34:57 GMT

صلاح و رنار، بهترین های سال آفریقا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۹۰۰۸

کنفدراسیون فوتبال آفریقا بهترین های سال 2018 این قاره را انتخاب کرد که جایزه بهترین بازیکن و مربی به محمد صلاح و هروه رنار رسید.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در سال 2018 عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست لیورپول را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. همچنین بازی های خوب او در این فصل باعث شد تا قرمزها شانس اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هروه رنار هم که بعد از 20 سال مراکش را به جام جهانی رساند، علی رغم اینکه تیمش نتوانست به مرحله حذفی رقابت ها راه پیدا کند، اما به دلیل عملکرد خوبش و همچنین نتایج خوب در رقابت های مقدماتی جام ملت های آفریقا، توانست عنوان مربی سال را به خود اختصاص بدهد.

 

 

جایزه بازیکن جوان سال نیز به اشرف حکیمی، مدافع کناری جوان مراکشی، رسید. او که فصل گذشته در چند بازی برای رئال به میدان رفت، در این فصل یکی از بازیکنان اصلی دورتموند بود و عملکرد بسیار خوبی در بوندس لیگا داشت.

 

 

تیم منتخب سال 2018 آفریقا نیز شامل: اونیانگو، بن عطیه، بایی، کولیبالی، اوریه، پارتی، کیتا، محرز، صلاح، مانه، اوبامیانگ است.

 

محمد صلاح بروسیا دورتموند لیورپول اشرف حکیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح بروسیا دورتموند لیورپول اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر محمد علی شاه حسینی در کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بررسی فرصت‌ها، موانع و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با آفریقا با تبیین اهمیت و جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران، این قاره را سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه یزدی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها