Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درگذشت مادر امیر موسوی فرمانده کل ارتش را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ در پی درگذشت والده مکرمه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس سازمان بسیج به شرح زیر می‌باشد:

کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

هرنفسی طعم مرگ را می چشد سپس به سوی ما بازگشت داده می شوید.

امیر سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

« سلام علیکم بماصبرتم »

با کمال تأسف خبر ناگوار درگذشت مادر مکرمه تان را دریافت نمودم. سنت های خداوند حکیم بر این تعلق گرفته است که همگان ،بارها و بارها به آزمون هایی چنین دشوار آزموده می‌شوند، لکن عامل رستگاری در آن ها باور به این موضوع است که تمام این آزمون ها از ناحیه پرودگار مقتدر صادر شده است و نتیجه اعتماد به وعده های الهی و صبر و شکیبایی بر این ناملایمات هدایت قلب خواهد بود.

مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خود شریک بدانید. علو درجات معنوی و روحانی برای آن فقیده سعید ه و صبرجمیل و اجر جزیل توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت دارم .

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود

مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسمی برای بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مجمع روحانیون مبارز آمده است:

«چهل روز از رحلت عالم وارسته و استاد فرزانه، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز مرحوم آیت الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی میگذرد و جامعه علمی و انقلابی کشور یکی از ذخایر ارزشمند خود را که میراث دار بیت فقاهت و سیادت مرحوم آیت الله العظمی سید حسن بجنوردی و از نوادگان مرجع بزرگ جهان تشیع آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بود را از دست داد. او از زمره یاران، همراهان و شاگردان برجسته حضرت امام خمینی و از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم بود.

گرچه جبران ضایعه فقدان آن روحانی عالیقدر میسر نیست اما آثار علمی و پژوهشی فراوان  به یادگار مانده و جمع پر شمار شاگردان فاضل و تربیت یافته ایشان در محیط حوزه و دانشگاه ادامه حیات علمی و معنوی آن استاد نامور را میسر میسازد و همچنان نام و یاد و میراث گرانسنگش گرما بخش محافل علمی و فرهنگی خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز یکبار دیگر این مصیبت بزرگ را به خاندان سرافراز بجنوردی و بیت رفیع حضرت امام خمینی خصوصا داماد گرانقدرشان آیت‌الله سیدحسن خمینی تسلیت می‌گوید و علو درجات و حشر با حضرت امیر المومنین علیه السلام را برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارد و از محضر روحانیون و اساتید معظم و دوستان و شاگردان محترم آن استاد عالیقدر دعوت میشود تا در مراسم بزرگداشتی که از سوی برادر ارجمندشان جناب آقای دکتر سید کاظم بجنوردی برگزار میگردد شرکت فرمایند.

زمان: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۶:۳۰ به صرف افطار

مکان: نیاوران- کاشانک نرسیده سه راه آجودانیه شماره  ۲۱۰- مرکز  دائره‌المعارف  بزرگ اسلامی تالار رسول اکرم (ص)»

آیت‌الله محمد موسوی بجنوردی از فقهای حوزه علمیه و عضو شورای عالی قضایی در دهه اول انقلاب، پنجم اسفند ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۷۶ سالگی درگذشت.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی