Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیرو درج برخی تحلیل‌ها و اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و کانال‌ها و پایگاه‌های خبری به استحضار می‌رساند:

۱_ دلایل توقف سیر قطارهای پرسرعت(ترنست) در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا(ع) و یزد به اطلاع کلیه مسئولان ذیربط رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲_ مسئولان ارشد محترم هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(سهامدار) و شرکت رجا از ماه‌ها پیش با تشریح وضعیت و دلایل فنی و مالی، روند منجر به توقف برخی قطارها را احصاء و راه‌های برون رفت را نیز اعلام نموده بودند.

۳_ هم اکنون با فعالیت شرکت رجا در بخش مسافری حوزه ریلی بیش از ۵۲۰۰ کارگر بصورت مستقیم و یا تحت مدیریت راهبران فنی و اجرایی مشغول به خدمتگزاری به هموطنان عزیز هستند.

۴_ شرکت رجا خود را موظف به ایجاد تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مسافرین قطارهای خود و همچنین صیانت و اطمینان از ایمنی سیر قطارها میداند و در قبال این موضوع ذره ای مماشات نخواهد کرد.

۵_آنچه در حوزه امنیت شغلی نیروی کار این شرکت حائز اهمیت است، حفظ و بکارگیری همه نیروهای خدوم شرکت و پرداخت حقوق ایشان در مواعد مقرر است.طبیعی است نمیتوان با صرف هزینه های هنگفت برای در سیر نگهداشتن چند رام قطار پرسرعت، پرداخت حق الزحمه هزاران کارگر را معوق و یا حتی به مخاطره انداخت.

۶_ درخواست روشن کلیه شرکت‌های ریلی ازجمله رجا، عمل به دستورات موکد رییس‌جمهور محترم و توافقات حاصله با ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص ارز پایه و پرداخت کمک زیان به شرکتهای ریلی است.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجاء

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رجاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟