Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری درباره اتفاقات رخ داده در اصفهان گفت: در این حواشی ایجاد شده که خاطر بسیاری از ورزش دوستان و پیشکسوتان را تلخ کرد، حساب یک عده هوادارنما از مردم، مسئولان و باشگاه گیتی پسند جداست.

وی افزود: در چند روز گذشته مسئولان رده بالای اصفهان با من تماس گرفتند و از این اتفاقات اظهار تاسف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاریان گفت: با همه احترامی که برای مسئولان و دوستان اصفهانی قائل هستیم، اما از حق باشگاه و شهر ساری نخواهیم گذشت و کمیته انضباطی باید رای صحیح که پیروزی پنج بر صفر شهروند خواهد بود را صادر کند.

وی افزود: در صورتیکه رای بازدارنده و قاطع در این پرونده‌ها صادر نشود، امکان شیوع به بقیه ورزشگاه‌ها و شهر‌ها وجود دارد و کنترل بازی‌ها در پلی آف بسیار سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/آ

مدیرعامل شهروند: برای جلوگیری از اتفاقات بدتر باید رای قاطعانه‌ای صادر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

آنگونه که مهر روایت کرده، وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896255

دیگر خبرها

  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • اردن: هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت