Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه با رفع ایرادات خرید خدمت آموزشی، می شد از این طرح به عنوان یک مکانیزم ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در مناطقی که امکان استخدام تمام وقت یک معلم نبود، مورد استفاده قرار گیرد گفت: در دوره‌ای این مکانیزم مورد استفاده قرار گرفت و نمایندگان مجلس هم مخالفت می کردند و بخشی از برخوردها هم سیاسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مرتضی شکوهی اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش در موقعیت‌های مختلفی الزام به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی دارد و همچنین به دلیل تنوع زیاد دانش آموزان در اقصی نقاط کشور، نیاز به اتخاذ ساز وکارهای متفاوت برای ارائه خدمات آموزشی و پرورشی احساس می شود.

وی افزود: ساز و کارها حتما باید متناسب با روح آموزش و پرورش باشد و عدالت آموزشی را تحت تأثیر قرار ندهد. در دوره‌ای این مکانیزم مورد استفاده قرار گرفت و نمایندگان مجلس هم مخالفت می کردند و بخشی از برخوردها هم سیاسی بود.

مدیر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این روش ارائه خدمات آموزشی ایرادات و نقص‌هایی هم داشت که قطعا با رفع آن‌ها، می شد به عنوان یک مکانیزم ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در مناطقی که امکان استخدام تمام وقت یک معلم نبود، مورد استفاده قرار گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: خرید خدمات آموزشی الزاماً در مناطق روستایی و محروم مورد استفاده قرار نمی گیرد و ابزاری در اختیار آموزش و پرورش استان منطقه است تا در موقعیتی که بتواند از آن استفاده کند. هدف ما این است که معلمان با کیفیت و برخوردار از ویژگی‌های حرفه‌ای را به دانش آموزان ارائه دهیم.

شکوهی که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد، یادآورشد: امروز حدود ۳ هزار راهبر آموزشی در مناطق روستایی و کلاس‌های چندپایه در مناطق عشایری داریم که از بهترین‌های استان و منطقه هستند. دارای تحصیلات فوق لیسانس و دکترا بوده و تعدادی از مدارس به آنها سپرده می شود و به معلمان کمک می‌کنند تا روش‌های آموزشی را بهبود ببخشند.

مدیر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مخالفت مجلس با طرح خرید خدمت آموزشی گفت: مجلس اختیاراتی دارد و می‌تواند با موضوعی موافقت یا مخالفت کند، اما مخالفت و یا موافقت با یک موضوع بدون بررسی پیامدها و آثار دقیق آن درست نیست. البته حتما نقص‌ها و ضعف هایی وجود داشته که می شد آن را برطرف کرد و از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرباز معلم طرح خرید خدمات آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود

تین نیوز

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن از واگذاری خدمات آموزشی مورد نیاز این شرکت به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محسن اعتماد گفت: مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن در نظر دارد به منظور برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و انجام خدمات آموزشی از طریق واگذاری به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش مطابق با محورهای همکاری مورد نظر اقدام کند.

وی در ادامه گفت: تولید محتوای آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی، چاپ و انتشارات آموزشی، تولید فیلم ها و میکرولرنینگ و موشن گرافی های آموزشی، ارزیابی اثربخشی و ممیزی آموزشی، تولید نرم افزارهای آموزشی، طراحی بانک سوالات و برگزاری آزمون، محورهای همکاری  با شرکت ها و موسسات آموزشی است.

اعتماد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی، ثبت نام و تکمیل فرم های خواستاری مطابق با دستورالعمل موجود در سایت https://rtc.pytsts.ir از اول اردیبهشت تا آخر اردیبهشت و ارسال مدارک از طریق سایت در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت