Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@13:45:09 GMT

لحظه زخمی شدن یک مرد در مراسم گاوبازی خیابانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۳۰۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مراسم گاوبازی در خیابان با اتفاقی دلخراش همراه بود.

حجم ویدیو: 5.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

مراسم گاوبازی در مکزیک با حادثه همراه شد.
در این مراسم که در خیابان برگزار می‌شد یک مرد که قصد نمایش با گاو را داشت با ضربات شاخ این حیوان خشمگین مواجه شد.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل خبر ویژه/ قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد جزییات تازه از کشف اجساد زن و مرد شمالی در گونی سلاخی کردن مادر با تبر / مرد خونخوار تشنه خون مادرش بود وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس راز تلخ جسد چشم باز فهیمه در پلاک 100 بولوار شهید فلاحی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دختر تهرانی برای نامادری اش درخواست قصاص کرد ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز بعد از کتک خوردن چه گفت؟ + فیلم راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل تجاوز کرد و از آن فیلم تهیه کرد ! + عکس این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس ابهامات در فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی / علت ایست قلبی هیچ گاه مشخص نشد همنشینی با ارواح در خانه وحشت / آبادانی ها به پلیس گزارش دادند + عکس تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث مراسم فیلم گاوبازی در خیابان یک مرد عکس فیلم پسر سیرجانی مرد آزار دختر تهرانی دختر دختر تهرانی پسر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران

مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073769 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود
  • نامگذاری خیابانی در پاکستان به نام ایران + جزئیات