Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:20:03 GMT

بازگشت کولاکوویچ به ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۴۳۱

بازگشت کولاکوویچ به ایران

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پس از پایان رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان به میزبانی بلغارستان و ایتالیا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران طبق قراردادش راهی مونته‌نگرو شد تا به استراحت و دیدار با خانواده بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال پس از شروع کار خود پیگیری وضعیت ایگور کولاکوویچ و بررسی برنامه‌های وی برای سال آینده را در دستور کار قرار داد.

پس از هماهنگی‌های لازم مقرر شد کولاکوویچ برای ملاقاتی حضوری به تهران سفر کند تا ضمن نشست با افشین داوری، برنامه‌های تیم ملی برای سال آینده مورد بررسی قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بامداد امرروز چهارشنبه به همراه فرزند بزرگ خود، ولیکو وارد تهران شد تا جلسات هماهنگی را از سر بگیرد. وی پس از استراحتی کوتاه بعد از ظهر روز چهارشنبه با حضور در دفتر افشین داوری به بررسی برنامه‌های تیم ملی و بحث در خصوص اتفاقات جاری خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال کولاکوویچ ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور صبح سه شنبه در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور، گفت: قطعاً والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد.

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه انتظامی استان که همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: علی‌رقم وجود مشغله و دغدغه‌های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش‌مند و قابل تقدیر است.

کد خبر 6086469

دیگر خبرها

  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...